#1 Skrevet Juni 20, 2004 Her kommer jeg blid og fornøyd ut til bilen en søndagsmorra, og hva finner jeg? Eller eller annen faen har knust venstre framlykt i løpet av natta. Det er en liten bulk i panseret også, men heldigvis ikke lakkskade. Hva må jeg gi for ei framlykt? Dra til møller eller er nbs eller en høgger en mulighet? Og hva koster det å rette ut småbulker? Hørte med if, og de mente jeg kom til å miste 30% bonus (pluss at jeg har forhøyet egenandel), så å ta det på forsikringa er ikke en mulighet. Faen. Legger ved noen bilder tatt med mobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2004 Bare se å få dekket til lykta fort som F så ikke reflektorene blir ødelagt av regn, skitt etc. Du kan nemlig få kjøpt løst lykteglass til din A3! Hvis reflektorene har blitt møkkete allerede, så kan det kanskje gå an å vaske dem forsiktig med Zalo eller lignende, bare vær forsiktig med evt. sand/skitt da krommen er ekstremt tynn og skrapes letterene enn du vil tro er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2004 Tusen takk til Arne W. for meget nyttig hjelp og garasjeplass. Hadde sikkert greid det sjøl, men det sparte meg for mye prøving/feiling/banning/knekking av plastdeler For å summere opp; jeg kjøpte ei lykt fra et høggeri i sarpsborg for 250, noe som var vesentlig billigere enn nyprisen fra møller (2750,- (!!)). Nytt lykteglass var riktinok bare 400,- men det kunne jeg ikke kjøpe siden begge festene knakk da lykta ble sparka inn. Må bare få retta den bulken nå... Noen som har noen opprettere å anbefale i oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2004 Tusen takk til Arne W. for meget nyttig hjelp og garasjeplass. Hadde sikkert greid det sjøl, men det sparte meg for mye prøving/feiling/banning/knekking av plastdeler For å summere opp; jeg kjøpte ei lykt fra et høggeri i sarpsborg for 250, noe som var vesentlig billigere enn nyprisen fra møller (2750,- (!!)). Nytt lykteglass var riktinok bare 400,- men det kunne jeg ikke kjøpe siden begge festene knakk da lykta ble sparka inn. Må bare få retta den bulken nå... Noen som har noen opprettere å anbefale i oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2004 Skal den inn her tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2004 Skal den inn her tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2004 Good as new. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2004 Good as new. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2004 Jøss, fikk du med denne tjukke gubben på bildet, hvem er han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2004 Jøss, fikk du med denne tjukke gubben på bildet, hvem er han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2004 Var vel han gammelfar som lurte seg inn mens vi skrudde tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2004 Var vel han gammelfar som lurte seg inn mens vi skrudde tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2004 LoL:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2004 LoL:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...