Anbefalte innlegg

Her kommer jeg blid og fornøyd ut til bilen en søndagsmorra, og hva finner jeg? Eller eller annen faen har knust venstre framlykt i løpet av natta. Det er en liten bulk i panseret også, men heldigvis ikke lakkskade.

 

Hva må jeg gi for ei framlykt? Dra til møller eller er nbs eller en høgger en mulighet? Og hva koster det å rette ut småbulker?

 

Hørte med if, og de mente jeg kom til å miste 30% bonus (pluss at jeg har forhøyet egenandel), så å ta det på forsikringa er ikke en mulighet. Faen.

 

Legger ved noen bilder tatt med mobilen.

knust_lykt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare se å få dekket til lykta fort som F så ikke reflektorene blir ødelagt av regn, skitt etc. Du kan nemlig få kjøpt løst lykteglass til din A3!

 

Hvis reflektorene har blitt møkkete allerede, så kan det kanskje gå an å vaske dem forsiktig med Zalo eller lignende, bare vær forsiktig med evt. sand/skitt da krommen er ekstremt tynn og skrapes letterene enn du vil tro er mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Arne W. for meget nyttig hjelp og garasjeplass. Hadde sikkert greid det sjøl, men det sparte meg for mye prøving/feiling/banning/knekking av plastdeler :)

 

For å summere opp; jeg kjøpte ei lykt fra et høggeri i sarpsborg for 250, noe som var vesentlig billigere enn nyprisen fra møller (2750,- (!!)). Nytt lykteglass var riktinok bare 400,- men det kunne jeg ikke kjøpe siden begge festene knakk da lykta ble sparka inn.

 

Må bare få retta den bulken nå... Noen som har noen opprettere å anbefale i oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Arne W. for meget nyttig hjelp og garasjeplass. Hadde sikkert greid det sjøl, men det sparte meg for mye prøving/feiling/banning/knekking av plastdeler :)

 

For å summere opp; jeg kjøpte ei lykt fra et høggeri i sarpsborg for 250, noe som var vesentlig billigere enn nyprisen fra møller (2750,- (!!)). Nytt lykteglass var riktinok bare 400,- men det kunne jeg ikke kjøpe siden begge festene knakk da lykta ble sparka inn.

 

Må bare få retta den bulken nå... Noen som har noen opprettere å anbefale i oslo?

crw_3798_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den inn her tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den inn her tro?

img_3800_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good as new.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good as new.

img_3804_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, fikk du med denne tjukke gubben på bildet, hvem er han?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, fikk du med denne tjukke gubben på bildet, hvem er han?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel han gammelfar som lurte seg inn mens vi skrudde tenker jeg :): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel han gammelfar som lurte seg inn mens vi skrudde tenker jeg :): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.