Vesterålen: Vil ha nye skiltplater og klistermerker

Anbefalte innlegg

Skulle hadde meg en ny skiltplate(fugl traff den som står på) og nye klistremerker. De som står på er fra forige eier og ganske slitte.

 

Skriver det her slik at flere kan si fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle å hatt ei ny skiltplata, då fadern rygga på biln min, men tok heldigvis ikkje anna en skiltplata ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater: 50,- kr. pr. stk. Til både ny og gammel type skilter.

Klistremerker: Gratis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor æ kan hente d henne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor æ kan hente d henne?

Hva skal du ha? Klistremerker får du 2 av. Ett på hver bakrute. Har 2 forskjellige typer skiltplate. Til gamle skilt legger du skiltet i platen, og skrur gjennom både skilt og plate. På nye skilt, skrur du platen fast, og fester skiltet i platen. Dermed ingen hull i skiltet! Vet ikke hvordan det er med disse EU-skiltene, men tipper det er samme bredde som på de nest-nyeste skiltene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha 2 klistermerker og 1 skiltplate. Er den typen man skrur fast i fangeren og fester skiltet i platen. Den "nye" typen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med disse EU-skiltene, men tipper det er samme bredde som på de nest-nyeste skiltene.

 

Nope! de aller nyeste e enda breiere enn forrige typen

 

Edit: treng klistermerka æ åsså :) å ei plata!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope! de aller nyeste e enda breiere enn forrige typen

 

Edit: treng klistermerka æ åsså :) å ei plata!

 

 

Det kommer t å bli plakata tell slutt av skiltan!: klø : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klistermerka hadd vært jæft =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klistermerka hadd vært jæft =)

 

Jostein har 2 stk. til deg på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle å hatt ei ny skiltplata, då fadern rygga på biln min, men tok heldigvis ikkje anna en skiltplata ;)

 

Jeg kan henge til deg og Mats i en pose på døren din hjemme. (da jeg er mye på jobb og trening - sjelden hjemme). Så avtaler dere. Ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oversikt over hvem som har fått skiltplater, og hva en skylder. Avtaler betaling senere. Klistremerker er gratis - men deler ikke ut i "hytt og pine".

 

 

 

 

Husk at klistremerkene skal klistres på UTSIDEN av vinduet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan henge til deg og Mats i en pose på døren din hjemme. (da jeg er mye på jobb og trening - sjelden hjemme). Så avtaler dere. Ok?

 

Okay. Passer fint for meg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan henge til deg og Mats i en pose på døren din hjemme. (da jeg er mye på jobb og trening - sjelden hjemme). Så avtaler dere. Ok?

 

det kan du godt jør :) har vært borte ei stund, har vært innlagt på sjukhus å e nu sykemeld i 3 uke.. så vi kan godt fixe d nu om du har tid? om du vill hæng på døra mi eller æ ska kom å hent bestæm du sjøl, bære ring eller send en litn sms :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltplate e mottatt :) har fått tel dæ å mats, bære send mæ ei melling på 97592554, så skal du få :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.