Telemark: Filming på Hydro

Anbefalte innlegg

Det blir nå filmet på hydro, 4stk jeg vet om har mistet lappen nå den siste uken.. Bruk en annen parkeringsplass :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for opplysningen:) Var foresten også noen som mistet lappen som ifølge avisa dreiv "dødslek". Han ene som mistet lappen forstår jeg, Han hadde personer liggende på taket, og stikkende ut av vindu mens han dreiv og herja... Så kom politiet. En annen kom slæddans inn på plassen der politiet sto og han andre så han kjørte rett inn i fella.... Mista også lappen.... Og en annen ble målt til 104km/t på hydrosletta og ble tatt av politiet rett etter hendelsen. Han også hadde vært med på hærjekjøringa, mistet også lappen.

 

Alle tilfellene står om i dagens PD. Samme sted alle sammen.

 

Framover nå kommer nok det til og være et populært sted for politiet og ta en tur innom en gang iblandt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. vi kan takke brannvakta for dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. vi kan takke brannvakta for dette :)

 

Det er vel ikke andre å takke enn seg selv for det vel?!

Når det gjelder det med film så filmet de selv med mobiltelefonen de som kjørte. Det er ingen som filmer parkeringsplassen der :)

Og hvor smart er det å kjøre rundt med folk på taket å filme selv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså, brann folka står og filmer.. De har sakt det selv.. Det vet jeg 100% pratet med han ene i går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså, brann folka står og filmer.. De har sakt det selv.. Det vet jeg 100% pratet med han ene i går..

 

Jeg også snakket med de i går. Tror ikke det er så mange som har interesse av å filme det for å være helt ærlig. Jeg kjenner de fleste der og de har vel annet å gjøre vil jeg tro...

Men du syns altså at det er rart hvis noen reagerer når det blir sladdet rundt på glatta med folk liggende på taket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig at det er drøyt.. Men jeg pratet med en av de som jobber der i går. som selv inrømte at han filmet..

 

Om politiet ikke tok de der og da, blir du tatt for den minste foretredelse. Det som er greia.. Når han sier han filmer, så tror jeg egentlig på det.. For politiet er der heletiden nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men greit at de filmer, de filmer jo også i parkeringshuset på down town. Men gjør de virkelig noe med det at de filmer? Sender de over filmene at folk sladder på hydro sletta? Sender down town over filmer at folk kjører med parklys og tåkelys?

 

Kanskje teit og måle seg mot men er jo ikke lov det heller....

 

Det at folk slædder med folk utenfor bilen(ut vindu ¨på taket etc.) har fortjent og få en saftig bot eller lappen....

Det at folk kjører inn på en tom parkeringsplass på natterstid eks; Hydro parkering og river i håndbrekket eller sladder med sperrene er jeg helt forstålig at er morsomt. Og ikke minst lærerikt og beherske bilen under en eventuell sladd. Og syntes det er helt idiotisk at politiet godtar det når dette skjer på store tomme parkeringsplasser som ikke folk er tilstede eller biler og matriell utover demmes eget ikke blir ødelagt. Da er det bedre at filmingen blir brukt til og finne dem som skulle med et uhell eks; knuse noen kantsteiner der eller lign.

 

 

Det beste er nok at VACN klubb medlemene tenker framover, at vi ikke mister lappen. Det er det ingen som vil.... Derfor, vent til isbanekjøring og kjør bilen det den klarer der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg der, jeg tror ikke at folk vil miste lappen. Klubben får gå frem som et godt eksempel.

 

Forskjell på filmingen på hydro og downtown er at brann folka bevist filmer for å ta folk og gi det til politiet.

 

Skal dere sladde får det gjøres andre steder.. Det er også kamera på ellefanten også for de som ikke har sett dette.. Midt på veggen er det åpningstider.. rett før "10 -" står det et kamera.. :-)

 

Men til nå er det vell kun hydro som har brukt dette til slikt..

 

Litt ekstra... parkeringa på falkum er ofte full av store steiner, da enkelte naboer liker å ødelegge bilene våre.. De blir plukket opp, men pass på når dere kjører der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moralen får være at vi får oppfordre medlemmene i klubben til å kjøre rolig på offentlig vei, og heller "ta den helt ut" på våre treff hvor man virkelig har mulighet til å bli bedre sjåfører!

 

Er jo greit å huske på at så lenge man kjører rund med klubbmerker på bilen osv så setter man potensielt hele klubben i et dårlig lys.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får kjøre fra meg nå før jeg får merkene jeg da!! he, he! :) Kjør pent, det er fryktelig glatt enkelte steder.. Mange som kjører ut om dagen..

 

 

ESP er genialt på vinteren btw..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får kjøre fra meg nå før jeg får merkene jeg da!! he, he! :) Kjør pent, det er fryktelig glatt enkelte steder.. Mange som kjører ut om dagen..

 

 

ESP er genialt på vinteren btw..

Må ha ESP når du kjører FWD: haha :

 

Protected movement - with quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste blir Audi a4 2010mod quattro ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry folkens. Det er ikke mulig å lagre opptak fra disse kameraene på Hydro. Jeg har selv vært med å installere disse. Det er ikke montert lagringsmedie til disse. Men dere kan jo tro hva dere vil. Hva "brannfolka" filmer selv er vel ikke veldig relevant. Det er vel bare fordi de synest det er litt drøyt hva folk finner på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde editere det svaret ditt.. Du kan få en smell for å gi ut slik informasjon...

 

De filmer selv og samarbeider med politiet.. Ikke noe med Hydro å gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å stå for det jeg skriver. Kjenner de fleste som jobber der og kan med sikkerhet si at de ikke "samarbeider" med politiet.... Men de som driver med den slags kjøring har bare godt av den straffen de får.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da snakker ikke jeg om hydro heller.. det er det du gjør kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det overasker meg egentlig ikke noe av det som står i tråden her, jeg bor ikke så langt unna og kan garantere at den kjøringen som har pågått der borte blir hørt av ganske mange. Vært sykt masse herjing på parkeringsplassene der borte og man trenger ikke se det for og skjønne det, man hører det faktisk. Så da sier det seg vel selv hva som skjer: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.