Golf, McDonalds Edition selges

Anbefalte innlegg

Haha.. Hadde han hatt start-bud på USD1, så kanskje han hadde hatt en sjanse til å få solgt den.

 

Forresten, når jeg leste overskrifta, så jeg for meg en bil tilsvarende dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå snakker vi mange arbeidstimer.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt grell farge, vekker oppsikt da.. ikke noe jeg selv ville ha byggd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å lakke et fly tar sinnsykt lang tid... Kollegaene mine har jobbet med det tidligere og da var de 30 mann som jobbet på skift døgnet rundt. For ikke å snakke om alle penga som går tapt imens flyet står på bakken. Tror McDonalds måtte ha betalt en ganske stor sum for å få laget slik reklame.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man legger ned så mye tid, penger og arbeid i en bil og resultatet blir så grusomt må man være litt skrudd.. :D

 

Alt virker jo veldig forseggjort, hadde det bare vært gjort noe som så stilig ut kunne det jo blitt riktig bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

helt grell farge, vekker oppsikt da..

 

Den utvendige fargen er original VW og ganske fin (synes jeg). Den heter Futura gul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grusom bil. Baklyktene tar kaken...

 

fc_12_s.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..den var jo litt "horete" egentlig..men litt stilig..hehe..tror dama hadde likt seg i den ja. Er sikkert en jentebil dette..kan ikke forstå noe annet..eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

hehe..den var jo litt "horete" egentlig..men litt stilig..hehe..tror dama hadde likt seg i den ja. Er sikkert en jentebil dette..kan ikke forstå noe annet..eller?

 

haha, jeg synes den var morsom jeg. Grell, men morsom. Er jo dessuten gjennomført.. Også er det rosa plysj-interiør da. Hva slags jente-jente sier nei til det? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! Skikkelig space baklykter på den. Veldi uvant å se på, og ikke av det fineste mener nå jeg

 

Og interiøret hadde vell vært en drøm for ei dame vil jeg tro. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj, fiat rumpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snoop Doggy Golf-mobil?

 

Du er iallefall garantert å ha den eneste... Haha. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, synes den var litt kul jeg, spesiell da men.... hadde helt sikkert gjort d bra på et Vaccn treff, siden alle andre golfer ser kliss like ut..... ingen som tør å gjøre noe ingen har gjort før later det til........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.