#1 Skrevet Juni 21, 2004 Jeg fatter ikke hva det er med folk... Hvordan kan de gjøre slikt? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2482303386&category=15292 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Jeg fatter ikke hva det er med folk... Hvordan kan de gjøre slikt? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2482303386&category=15292 Var ikke det peneste akkurat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2004 Haha.. Hadde han hatt start-bud på USD1, så kanskje han hadde hatt en sjanse til å få solgt den. Forresten, når jeg leste overskrifta, så jeg for meg en bil tilsvarende dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2004 Nå snakker vi mange arbeidstimer....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2004 helt grell farge, vekker oppsikt da.. ikke noe jeg selv ville ha byggd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2004 Å lakke et fly tar sinnsykt lang tid... Kollegaene mine har jobbet med det tidligere og da var de 30 mann som jobbet på skift døgnet rundt. For ikke å snakke om alle penga som går tapt imens flyet står på bakken. Tror McDonalds måtte ha betalt en ganske stor sum for å få laget slik reklame. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2004 Når man legger ned så mye tid, penger og arbeid i en bil og resultatet blir så grusomt må man være litt skrudd.. Alt virker jo veldig forseggjort, hadde det bare vært gjort noe som så stilig ut kunne det jo blitt riktig bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya helt grell farge, vekker oppsikt da.. Den utvendige fargen er original VW og ganske fin (synes jeg). Den heter Futura gul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2004 Grusom bil. Baklyktene tar kaken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2004 hehe..den var jo litt "horete" egentlig..men litt stilig..hehe..tror dama hadde likt seg i den ja. Er sikkert en jentebil dette..kan ikke forstå noe annet..eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg hehe..den var jo litt "horete" egentlig..men litt stilig..hehe..tror dama hadde likt seg i den ja. Er sikkert en jentebil dette..kan ikke forstå noe annet..eller? haha, jeg synes den var morsom jeg. Grell, men morsom. Er jo dessuten gjennomført.. Også er det rosa plysj-interiør da. Hva slags jente-jente sier nei til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2004 hehe! Skikkelig space baklykter på den. Veldi uvant å se på, og ikke av det fineste mener nå jeg Og interiøret hadde vell vært en drøm for ei dame vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2004 Stakkars Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2004 æsj, fiat rumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2004 Snoop Doggy Golf-mobil? Du er iallefall garantert å ha den eneste... Haha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 24, 2004 vel, synes den var litt kul jeg, spesiell da men.... hadde helt sikkert gjort d bra på et Vaccn treff, siden alle andre golfer ser kliss like ut..... ingen som tør å gjøre noe ingen har gjort før later det til........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...