Anbefalte innlegg

Noen som har vag-com i nærheten av fredrikstad? Trenger å nullstille oljeserviceintervallen.. eller no..:P

 

Mvh!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vag-com i nærheten av fredrikstad? Trenger å nullstille oljeserviceintervallen.. eller no..:P

 

Mvh!!

Hei!

Hadde en 03 A4 før, og på den resatte jeg oljeserviceintervallen selv ved å følge denne prosedyren:

(Regner med at det går på din også)

 

Service Reminder Indicator (SRI), resetting after service (without VAG1551/1552)

After performing service, the respective Service Reminder Indicator (SRI) must be reset.

The Service Reminder Indicator (SRI) can be reset using the "Adaptation" function of the VAG1551 scan tool

Additionally, the SRI can be reset using the following method:

 

Switch ignition off.

 

Press odometer and instrument cluster reset buttons while switching ignition on.

The following will appear on the odometer display: "OIL" (m.y. 1997) or "service OIL" (m.y. 1998 )

Pull clock button until "OIL" or "service OIL" are reset.

The following will appear on the odometer display: "- - -" (m.y. 1997) or "service - - -" (m.y. 1998 ).

 

Press odometer reset button again advance to next service event.

 

The following will appear on the odometer display: "INSP" (m.y. 1997) or "service INSP" (m.y. 1998 ).

Pull clock button until "INSP" or "service INSP" are reset.

The following will appear on the odometer display: "- - -" or "service - - -".

Switch ignition off.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, det skal jeg prøve i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det der fungerer ikke på bilen min, ellers gjør jeg det helt feil.. noen som har vag-com? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg hvis du forsatt trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja veldig gjerne! sender deg pm med nr mitt, så kan vi avtale når vi har tid og lyst :) supert!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en fyr på ise som selger vagcom og masse annet div diagnose utstyr ...her er siden http://www.obd2.no .. skal kjøpe den kabelen til 500 kr i morgen og se om det fungerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra om den funker bra.. :) da skal jeg også ha! :D

 

Det står at med det programmet som følger med kan en lese av forbruk og lignende mens en kjører. Funker det med uregistrert verson? (Står jo at noe ikke funker med uregistrert..)

 

Mvh :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal teste i morgen .. han mente det ikke var noe problem men vi får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en fyr på ise som selger vagcom og masse annet div diagnose utstyr ...her er siden http://www.obd2.no .. skal kjøpe den kabelen til 500 kr i morgen og se om det fungerer

 

Ja, det der er type.. ;)

Stod på Shell og tanka også kom han bort: "Ser du er medlem i klubben"

Fortalte om firmaet sitt, men desverre har jeg jo bare en vanlig 1.8, så jeg har jo ikke så mye brukt for eller interesse for noen av produktene. Iallefall ikke foreløpig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vag-com er den du plugger i bilen for å sjekke åssen det står te med'n og eventuelle feil har han på Bechs bilpleie på øya den - brukten på min når airbagen kutte ut IGJEN! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra om den funker bra.. :) da skal jeg også ha! :D

 

Det står at med det programmet som følger med kan en lese av forbruk og lignende mens en kjører. Funker det med uregistrert verson? (Står jo at noe ikke funker med uregistrert..)

 

Mvh :)

 

var kun feilkoder på motoren man fikk slettet ... en demoversjon ... men den fungerte til mitt bruk der og da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Vag-com i moss. Registrert versjon 409.1. Ikke noen racer på å bruke det enda, men jeg leser feilkoder, leser av sensorverdier osv.

 

Mulig jeg selger det. Vurderer å kjøpe et profesjonelt sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Vag-com i moss. Registrert versjon 409.1. Ikke noen racer på å bruke det enda, men jeg leser feilkoder, leser av sensorverdier osv.

 

Mulig jeg selger det. Vurderer å kjøpe et profesjonelt sett.

 

 

Hmmmm..... : rolleyes

Jeg har en S4, som jeg har et par ting som ikke funker på, men vet ikke hvor problemet ligger... :o

Hadde det vært noen mulighet til å teste den på bilen min, tror du? : rolleyes

 

Dersom du har tid og gidder en dag, send meg en PM! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg og på kort varsel? Har en 95 Polo der en av abs-sensorene fusker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hjelp jeg og, bremsene begynte å lyse på dispalyet, men skivene og klossene ser helt greie ut! =/

send PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp jeg og,esp lampa har begynt å lyse på R32`n: mad :

Send pm hvis noen med vag-com gidder å hjelpe meg med å få det sjekket ut: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vag-com kabel nå.. :) så hvis dere er i moss/særp/rakkestad området kan jeg godt hjelpe... :) (prøve hvartfall :o )

 

Bare å si fra isåfall... :) evt sende meg en melding på 45472816

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.