Anbefalte innlegg

Fikk en dårlig start på dagen... Da jeg skulle starte bilen (Golf 1 GTI), kom der først ett smell (ikke veldig høyt, men høyt nok!) deretter stoppet bilen. Prøvde å starte igjen, men bilen bare dauer ut med en gang, slik fortsetter det til jeg gir opp og kjører Passat istedet.

 

Bilen høres altså ut til å starte som normalt, men dauer ut med en gang, omtrent som om at den ikke får bensin eller noe. Tips om hva som dette kan høres ut som?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første som popper opp er bensinpumpa....evt. releet til bensinpumpa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte samme tanken jeg også, men ville en da få start på bilen i hele tatt? Og det som bekymrer meg mest var det første smellet, det hørtes ikke bra ut... men kan jo forhåpentligvis være bare en bagatell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

normalt hører du pumpen noen sekunder når du skruer på tenningen...

 

det som jeg mest tror det er......ødelagt relè

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme at releet er plassert under rattet og at det er en svakhet på enkelte VAG som gjør at de kan komme vatn ned på sikringsboks og rele?? Det var ihvertfall ett sinnsykt regnvær igår og når jeg satt bilen ifra meg så fungerte den jo fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.