Troms: Robin smadra bilen?

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe om Robin med den blå a3'a? Hørte snakk om at han hadde gått av veien med flyplassen og at han blei sendt til UNN med lettere skader! Noen som vet noe? Får kansje ringe han selv å spørre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medfører riktighet.. :(

 

RIP A3 1.8T

IMG_2509.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

robin følte seg bare litt banketopp i kroppen, alt skulle vist være i orden med han :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dumt, pen bil. Får håpe du ikke har fått noen varige mèn Robin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda kan nok stemme at æ har smadra bilen.. gikk bra me mæ..litt forslått, stiv i nakke og rygg.. men ellers bra! traff lyktestolpen i ca. 60km/t

 

PC290007.jpg

 

 

PC290003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooo... det der så ikke pent ut.

 

Bra det gikk bra med deg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjett dt der ja :S

håper dt gikk bra med deg, og att du hadde kasko..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medfører riktighet.. :(

 

RIP A3 1.8T

IMG_2509.jpg

 

 

 

så ikke så ille skada ut da, blir den retta opp igjen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ikke så ille skada ut da, blir den retta opp igjen??

: klø : Ikke ille skadet? Bilen ser smadret ut i mine øyne. Jeg blir hvertfall meget overasket hvis den blir rettet. Kondolerer hvertfall og som alle andre sier. Godt det gikk godt med deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det gikk bra med deg, Robin!

 

Den svingen der akkurat rundt det tidspunktet, var ikke til å spøke med.

Jeg holdt på å ende samme plass med drosja (passat), ca. 20min før Robin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffda, glatt parti eller : klø :

 

Ingenting som er bedre enn at det går bra med menneskene i slike smeller, skummelt ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ikke så ille skada ut da, blir den retta opp igjen??

 

Har sett mange skadebiler gjennom tida, og den der blir IKKE rettet opp igjen.

Godt det gikk bra Robin:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, d var en god smell, husker svært lite av ulykken, både før og etter.. Det jeg husker er, våt is, sleng, kontra sleng og lyktestolpe, BANG!! å resten er mørkt...

Jeg blir overrasket hvis bilen blir rettet opp, men jeg har blittt overrasket før ! :)

Men ingen av airbagene ble utløst.. : klø : heldigvis er audi sine sportsratt "litt" myke, men kan ikke akkurat si det samme om frontruten og siderutene

Så husk alle sammen, BRUK BILBELTE!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skade til at stolpen enda står dær: rolleyes Bra det gikk bra m deg da:) Vist dn blir kondmernt bli dn garantert kjøpt opp av en oppretter på normotor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, d var en god smell, husker svært lite av ulykken, både før og etter.. Det jeg husker er, våt is, sleng, kontra sleng og lyktestolpe, BANG!! å resten er mørkt...

Jeg blir overrasket hvis bilen blir rettet opp, men jeg har blittt overrasket før ! :)

Men ingen av airbagene ble utløst.. : klø : heldigvis er audi sine sportsratt "litt" myke, men kan ikke akkurat si det samme om frontruten og siderutene

Så husk alle sammen, BRUK BILBELTE!!

 

Syn å se at dette skjedde med deg, men bra at det gikk som det gikk for deg.

 

Airbagen slo ikke ut, dette hørtes ikke bra ut, ville nok tatt dette opp med møller systemet, da dette er ikke bra å ha en bil med en sikkerhet som ikke fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

robin, du skal vel bare være glad airbagen ikke utløste seg når du ikke hadde beltet på deg, kunne gått værre da :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje d!: klø : Æ må tilbake på sykehuset litt seinere idag.. trur hode har fått mer skade enn ka æ har trudd.. sliter litt me hukomelsen, kvalme og har nesten besvimt av ett par ganger idag .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje d!: klø : Æ må tilbake på sykehuset litt seinere idag.. trur hode har fått mer skade enn ka æ har trudd.. sliter litt me hukomelsen, kvalme og har nesten besvimt av ett par ganger idag .

 

 

pass på at du får en kopi av alt som leger skriver, tilfeldig at det skal bi en langvarig skade, pappirer kan bli borte. og vær forsiktig den første stunden etter ulykka. om du skulle få ettermen, noe vi håper at du ikke gjør, så meld deg inn i wiplasjforbundet, i stede for trafiksskades forening, fikk bra hjelp i w. forbundet.

og du må gå til sak mot forsikringsselskapet før det har godt et år.

 

bare et par tips, god bedring håper du slipperog bruke tipsene mine

 

godt nytt år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje d!: klø : Æ må tilbake på sykehuset litt seinere idag.. trur hode har fått mer skade enn ka æ har trudd.. sliter litt me hukomelsen, kvalme og har nesten besvimt av ett par ganger idag .

 

Hmm, det der hørtes ikke bra ut! Det er helt sinnsykt hvor mye krefter som er i sving når man kræsjer, 60km/t rett i en lyktestolpe og bråstopp blir noen G-krefter! : eek :

Sliter jo også med blant annet korttids-hukommelsen min, og konsentrasjonsevnen etter jeg kræsja, så du må bare være flink til å få de på sykehuset til å følge dette opp...

Håper alt ordner seg!

 

P.S! Æ huske no når vi va mindre å æ va lamme dæ, du slo dæ jo faen mæ hele tia, men så flirte du og så røyste du dæ bare opp igjen! Du flirte aldri så mye som når du datt å slo dæ! : haha : Så æ trur det her blir å gå helt bra med dæ! *bank i bordet*

Og ligg no unna dem Thai-Boxinga et par uke no! ;)

 

GODT NYTTÅR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plana for ny bil? :)

 

god bedring, Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle gode tanker! :) Ja ny bil blir d.. VAG med 4x4: smil :

Akkurat kommet hjem fra sykehuset, har fått kraftig hjernerystelse. så må nok ta d rolig i noen uker framover..

 

Ja Jørgen æ prøvde jo å flire når æ våkna opp i passasjersetet etter smellen, men hadde så ondt i hele kroppen at æ greide ikke: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at man må igjennom en slik ulykke før man får vett i skallen og bruker bilbelte.

Samme med han Truls, bruker ikke belte og kjører som en idiot. Dårlig bil, dårlig dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vanligvis veldig flink med å bruke bilbelte.. men dette va en av de få gangene jeg ikke brukte.. typpisk ikke sant!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var vel kanskje derfor airbagene ikke løste ut? hadde vel bretta hue bak på ryggen om airbaggene hadde løst ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at man må igjennom en slik ulykke før man får vett i skallen og bruker bilbelte.

Samme med han Truls, bruker ikke belte og kjører som en idiot. Dårlig bil, dårlig dekk...

 

Du glemte å si; dårlig sjåfør :P (no offence truls ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.