Vestfold: Lokallagstreff med styremøte torsdag 1.februar

Anbefalte innlegg

Tenkte at hvis vi nå legger dette litt fram i tid (og ikke til uka liksom) så kan flest mulig holde av dagen. Styremedlemmer som ikke kan komme må avgi en stemme til meg på PM før 29.Januar.

Selv om vi kaller det et styremøtet vil jeg at alle som kan komme, kommer å sier sin mening (åpent styremøte kanskje eller no?)

 

Sakslista er ikke så lang foreløpig, har dere innspill så send de på PM så kan jeg legge de inn i lista mi.

Valget av Ben er vel ikke no stress med tanke på at han er den eneste og ingen har protestert. Men har noen meninger eller vil stille til valg er det mulig frem til 1.Februar.

Ny lokallagsleder vi overta kontoutskrifter,skiltplater,merker osv fra meg (hvis jeg får med meg alt) Skal noen med stv fra Larvik/Sfj er jeg VELDIG takknemlig for litt hjelp.(da til vårt flotte skilt og til skiltplatene) Innen 1. Februar må ny lokallagsleder opprette en konto slik at jeg kan overføre lokallagsts lille beholdning av cash og avslutte lokallagskontoen som er registerert på meg.

 

Da blir det altså styremøtet kl 18 i kantina på Møller Tønsberg Torsdag 1. Februar. (og sikkert en pizzabit på Peppes etterpå)

Hvis det ikke er store protester så hører jeg med Møller iløpet av uka ca.

 

Saksliste:

 

-valg av ny lokallagsleder/kasserer.

-valg av ny sekretær?

 

Når dette møtet er avholdt må vi så endre info som står om lokallaget i Treffpunkt.

Ny lokallagsleder må få moderator tilgjengelighet. Jeg kommer til å spørre om å få lov til å beholde min av to grunner. 1,alltid greit at to har muligheten hvis feks en er uten nett eller ikke tilgjengelig. 2, har vært med fra starten, og syntes da at det er fair med muligheter til å fortsette å opprettholdet lokallagsforumet "reint", uten for mye surr i diverse tråder.

 

Mvh foreløpig lokallagshøvding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert!

Så du sikter på å komme helt unna alle verv, Thomas? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leder jobben inkludere kasserer så lenge ingen melder seg som kasserer nå ja. Og foreløpig vil jeg være vervfri, så får jeg heller komme sterkere tilbake om noen år. Har vel gjort en grei innsats i vervene jeg har hatt he he.

 

Men her MÅ FLERE SI sin mening slik at jeg får avtalt med Møller!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg...

 

klarte jo å glemme møtet i januar: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det store vintertreffet i Funäsdalen, dessverre. Regner med mange fra Vestfold skal dit også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serdeles dårlig med respons her nå syntes jeg... Mange som skal på vintertreffet? Da må vi evt ta uka etter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. Er vel bare Andreas så langt?

Generelt fint lite aktivitet på Vestfold-forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes jeg var lite her, men dette tar jo kaka i lokallagets historie!!!

Har hele gjengen gått å lagt seg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har våkna te live etter et par år. men veldig aktiv er jeg kanskje ikke nei.. se en fugl.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever ennå, men har ikke vært så mye aktiv. Tar en titt på forumet nesten daglig men det blir som regel kun lesing.

 

Siden guttungen nå har kjøpt seg Coupe og en 90 så håper jeg at han blir aktiv (regner med at jeg må betale et medlemskap til han også).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall..

Skal prøve å få endret nattevakt denne dagen og så jeg kan være med hele kvelden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å ha studert skift turnusen så veldig nøye så ser det ut som jeg også skal få til å tatt meg en tur da :)

 

PS. Velkommen inn i varmen igjen da Kenneth :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det store vintertreffet i Funäsdalen, dessverre. Regner med mange fra Vestfold skal dit også ;)

 

Er det på en Torsdag btw???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva gjør vi?

 

Er jo mange i styret som ikke gir lyd fra seg... Hadde vært greit med denne dagen hvis ikke mange skal på vintertreffet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første vintertreffet vil i år bli avholdt uke 5 i Funäsdalen.

 

Vi vil i år ha kjøring Fredag, Lørdag og litt på Søndag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det på en Torsdag btw???

 

Vel, ja... Alle må være der oppe på torsdagen da kjøringen og treffet begynner tidlig fredag. Så de fleste kjører vel i løpet av dagen på torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme, men er ikke sikkert jeg rekker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt felles sms til alle styremedlemmene utenom Martin foreløpig(mangler nr, får det vel snart)...

 

Har da bedt disse om å avgi stemme her i tråden hvis ikke de kommer slik at vi vet hva de mener. Vil at dette går riktig for seg.

 

Men alle som vil MÅ komme denne dagen å si hei,spise pizza og ha det gøy! Kanskje noen vil stille som kasserer også...foreløpig ingen krevende jobb akkurat.

 

Mailer Møller nå ang lån av kantina. Men regner med at det er greit siden det blir fra 18 max 19 og det er jo mens de har åpent anyway.

 

 

Høvdingen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å ta en tur da jeg ikke har noen planner for dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da med 99% sikkerhet si at jeg IKKE kan komme.

 

Min stemme gis herved til Ben som ny leder av Lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg på Robert sitt innlegg her jeg..

 

HAr så alt for mye jobb om dagen..så rekker ikke en dritt.. akkurat kommet hjem fra jobb nå..

 

Plassen min i styret må jeg nok også si ifra meg.. da jeg ikke ser store muligheter for å rekke spes. mye møter i de nærmeste mnd. fremmover.

 

Synd, men jobb kommer litt først .. : bh :

 

Trenger pengene..sånn at jeg får brukt dem på bilen...eller ny..hehe : rock :

 

Ben har min stemme vettu :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du forlater styret, men sette sammen et nytt styre får bli Ben sin jobb, men jeg OPPFORDRER alle som kan til å ta en plass i styret. Foreløpig har det ikke vært en vansklig jobb å sitte der, men cluben sier vel noe om at alle lokallag helst skal ha et og at det er greit den dagen man finner ut at man skal arrangere et treff i Vestfold feks...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært litt mye jobb å mas på meg i det siste, men jeg kommer på møtet :)

 

Som nåværende vara,kan jeg sikkert ta et vanlig styreverv selv om jeg da må frasi meg tittelen min : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Sånn holdning vil vi ha!!!

Noen av de vanlige styremedlemmene eller andre som kan tenke seg en plass som sekretær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit for meg at Ben tar over som høvding.

Er ikke særlikg aktiv for tiden så jeg kan stille min plass i styret til disposisjon hvis noen ønsker den.

 

Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.