Vestfold: Lokallagstreff med styremøte torsdag 1.februar

Anbefalte innlegg

Det er synd at så mange faller fra styret, men kanskje vi kan få inn noen som er mer aktive fremover....

 

Martin har sagt ja....

 

Dag...du er jo alltid tilstede...et styreverv passer jo PizzaDag midt i blinken ikke sant?

 

Kantina er iallefall vår 18-19 på Torsdag, BE THERE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Folk blir vel heller ikke akkurat overøst av jobber i styret, så det er ingen grunn til å ikke være med! Håper på godt oppmøte til torsdag. Er ganske sikker på at vi kanskje kommer. Muligens..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Hvor lenge skal folk sitte når de vel er valgt? Er det sånn at alle bare kan stikke når det passer? : klø :

Hehe.. Nå er det en plass i styret til alle som er 'aktive' i Vestfold! Minst! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sier noe B.E.....har ikke tenkt mye på det. Tror det skal være valg hvert år, men så mye om ak det kan jeg ikke. Ifjor var jeg bare int i å få snekkra sammen et styre for å avlaste litt og for å har en kjerne å jobbe utifra hvis vi skulle arrangere det treffet vi har snakka lenge om. Men jeg er enig i at å sitte i styret ikke er en belastning akkurat så det er jo bare å hive seg med. Men at det ikke har hatt oppgaver er jo fordi jeg har ordna alt og vi ikke har arrangert noe eller hatt noe spes arrangement som vi har hatt arbeidsoppgaver på.

Så da gjenstår det å se om Ben får til mer liv i leiren, eller om det blir den vanlige pizzaen. Uansett så er det jo aldri snakk om mye jobb for et enkelt styremedlem...

 

Men regner med at dere kommer på Torsdag B.E.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer min siste oppfordring som lokallagsleder for denne gang:

 

M Ø T O P P P Å M Ø L L E R T Ø N S B E R G I D A G K L 18:00!!!!!

 

Så skal sikkert noen ut å spise pizza rundt 18:30-19.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg dere hadde en hyggelig pizzakveld.... Jeg fikk fiksa litt på bilen... Og nesten kræsja (ikke bra).....

 

Vil takke for 2 år som lokallagsleder i Vestfold, takke alle som har vært med og møtt opp og stillt opp i styret.....

 

Så nå er det Ben som drar lasset vidrere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.