Ruteknusing på Haslemoen i forb. med treffet i Våler.

Anbefalte innlegg

I forbindelse med treffet på Våler ble det knust en rute på befalsmessa på Haslemoen Leir. Dette er unødvendig og kan skape problemer for overnattinger i forbindelse med fremtidlige treff.

 

Vedkommende som har gjort dette burde ta ansvar og få erstattet ruta, slik at VACN slipper å bli straffet for det.

 

Det er for dumt. Vi er voksne mennesker og må kunne oppføre oss på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er trist og helt unødvendig, vi får håpe at den eller de som er ansvarlige for dette er såpass oppegående og voksen at de ordner opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra, men nå var det jo ikke bare VACN folk som overnattet på Haslemoen da (flesteparten var nok det), så det er ikke 100% sikkert at det var en av oss.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det var èn av oss. Jeg har fått navnet også. Jeg håper vedkommende tar kontakt med Haslemoen direkte, tlf 62437555 Grandal, en skikkelig hyggelig kar, så løses dette uten for mange involvert. Dessuten ble det "tømt" et pulver-apparat. Dette er jo også rampestreker. Det skulle ikke forundre meg om det er noen som kjenner "ruteknuser'n" eller tilhørte samme "selskap". Det er jo en fordel om at dette løses partene i mellom uten involvering av andre uansett uhell eller forsett. Det er ihverfall åpenbart at dårlig oppførsel KAN sette klubben i et uheldig lys som vi er svært lite tjent med. Så min oppfordring er: Ta kontakt snarest med Grandal, det lønner seg for oss alle. De som vet mer og kjennner mer til saken bør tipse utøveren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i h**** klarer voksne, relativt anstendige folk å oppføre seg slik? Vil tro at det er alkohol med i bildet. Hvis man ikke er i stand til å oppføre seg som folk etter å ha drukket litt får man la være. Å knuse ruter og tømme pulverapparater innendørs er rett og slett hærverk og straffes deretter ved anmeldelse. Jeg håper at de ansvarlige sørger for at synderen blir anmeldt dersom han ikke melder seg og gjør opp for seg omgående!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart lite voksent å gjøre slikt. Hvis styret har navn på vedkommende, burde det ikke være problem med å få tak i ham. Dessuten kan utestengelse fra klubben være et virkemiddel mot denslags oppførsel. Eventuelt så har vel Lensmannen i Våler kapasitet til å hanskes med denslags oppførsel vil jeg tro. Det er ikke morro at vi som prøver å ha det hyggelig, kan bli "svartelistet" pga. andres idiotiske oppførsel.

 

 

SE Å GJØR OPP FOR DEG GUTT! : bråk :: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe vedkommende gjør opp for seg, eller så bør vi i klubben vurdere tiltak ja. Slike ting kan gå utover hele klubben, og det kan vi ikke akseptere...

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er for dumt og barnslig, til den personen som er "voksen" nok til å ha gjort dette, GET A LIFE.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne saken er nå såvidt jeg har forstått ute av verden da personen har gjort opp for seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Hvis man ikke er i stand til å oppføre seg som folk etter å ha drukket litt får man la være.

 

:D :D og det sier gutten som etter 2 øl snakker mer enn en bergenser og fniser mer enn dagens fjortiss jenter:D :D

 

Jeg bare måtte spangen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det går da ihvertfall ikke ut over hverken noe eller noen, kanskje med unntak av ørene til enkelte siden kjeften visstnok aldri stopper, haha.. Litt moro kan man ha, men ødelegge noe mer enn en (min egen) campingstol med promille har jeg aldri gjort.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Hehe, det går da ihvertfall ikke ut over hverken noe eller noen, kanskje med unntak av ørene til enkelte siden kjeften visstnok aldri stopper, haha.. Litt moro kan man ha, men ødelegge noe mer enn en (min egen) campingstol med promille har jeg aldri gjort.. :D

 

MED promille ja! Men søvnløshet kan gjøre større skade..."Spangen! Gjør holdt!" (VK 2 meter før spangen i søvne kjørte leoparden over ei campingvogn....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra synderen gjorde opp for seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.