#626 Skrevet Desember 15, 2010 A2'en ser bare ut som en forvokst rotte synes jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Desember 24, 2010 er det en tdi ? den som har bodd rett ovenfor verkstedet ? i såfall så er den ganske strøken ! grattulere men store å brede felger å drivtoff økonomi henger vel ikke helt sammen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Desember 24, 2010 ja det er en TDI, men den har nok hatt et tidligere liv i oslo ! men den er i ganske bra forfattning skal ikke ha så mye som 225 men vi får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Desember 24, 2010 A2 er verdens tøffeste bil! gratulerer. Hvordan blir det forresten med værskte no som bygginga til kræmer starte? Kordan avtale har dokker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Desember 25, 2010 vi må nok ut i slutten av januar er det du som styrer med det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Desember 25, 2010 Nei dette er et annet firma, men jeg kjenner anleggslederen. Det var der jeg fikk vite at nå skjedde det ting. Jeg tror han skal inn der i mars. Noen planer for vwærkste#3? Stakkevollveien fra kullkransvingen til sykhuset skal bygges totalt om/ut i løpet av de neste årene. Finnes nok mange midlertidige lokaler på den strekningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Mars 30, 2011 lite med aktivitet her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet April 6, 2011 VWærkste er ikke i "drift" lengere da det ikke har lokaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet September 30, 2011 fordi av dere som ikke fikk det med dere sist, så kjører vi på igjenn først kommende Torsdag ! Altså lokallagsmøte på værkste først kommende Torsdag kl 20.00. cola 20,- så skal vi prøve å få til gratis kaffe ta kontakt med Audun eller Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...