Oslo: Sverige - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Er det planlagt noen felles kjøring fra Oslo på Lørdagen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har planlagt kjøring torsdagen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover på fredagen. Har ikke planlagt i detalj når ennå, men hadde vært moro og dra sammen flere oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg belager meg på dagstur på lørdagen. Jeg kommer fra Telemark og drar til oslo på fredagen for og spare noen timer på lørdagen. Regner med og dra fra sandvika traktene ved 0700.

 

Om noen vil samkjøre så når dere meg på PM eller 971 33 292.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal opp torsdad.....hvis jeg kan følge med noen så er det supert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar også opp torsdag. Regner med at det blir satt opp en kolonne for alle som kommer sør fra og gjennom oslo. Og kolonna tar vel med seg div lokalag oppover også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og noen andre skal dra oppover mellom 14 og 16 torsdag (vet ikke helt ennå) Kommer tilbake med litt nærmere tidspunkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint om dere dro så sent så mulig så jeg/vi/folk kommer seg hjem fra jobb før dere dra. Kjipt å kjøre opp alene. Og da ender det med at lppen henger løst når man kjører for å ta igjen de som ligger foran;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og noen andre skal dra oppover mellom 14 og 16 torsdag (vet ikke helt ennå) Kommer tilbake med litt nærmere tidspunkt

 

Samma her. Har gitt et tidspunkt på 14.30 til Tommy sporås fra Olavsgården så får vi se hvordan det drar seg til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med meg 3 amerikanere som besøker norge for å delta på dette treffet... (2 av de har aldri tatt i snø før: haha ) de flyr inn her torsdag og vi drar 0600 fredag.

 

 

Skal bli komisk... siden jeg har 2 biler med grønne skilter så må 2 av de kjøre ene bilen og jeg og tredje mann bli nr 2.. skal bli artig med Florida folk på vinterføre: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men to ameriksanske statsborgere har ikke lov å kjøre med norske skilter da.. eller tar jeg feil nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du har feil. Ellers så hadde leiebilmarkedet hatt et problem :)

 

" Lei bil hos Hertz med hyggelig ledsager "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel motsatt ja. Du som norsk statsborger har ikke låv å kjøre am regga bil i norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ingen som gidder å vente til kl ca 16 så jeg har noen å henge meg på oppover på torsdag?

 

 

 

Er jeg eneste i klubben med jobb eller? Hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som klarer å legge ut no kart på hvor Funäsdalen ligger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel motsatt ja. Du som norsk statsborger har ikke låv å kjøre am regga bil i norge.

 

Er vel ikke slik heller ;) Jeg er Norsk statsborger og har lov å kjøre amerikansk regget bil ;) ... fordi jeg har amerikansk førerkort.

 

Felleskjøring

 

Jeg planlegger også turen på torsdag og klar for å henge med noen da ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal dra natt til lørdag jeg. Hvor lang tid bruker man opp dit fra oslo?... ikke fortell meg vis det tar mer enn 6 timer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte vel en 5,5/6 timer i fjor i kolonne med rolig kjøring og div stopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes knall ut. vi sees på treffet! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par modifikasjoner så blir vi noen som drar fra olavsgård klokka 12.30 og innom på Esso v/Quality Gardemoen klokka 13.00 Vi er vel 5 biler tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ingen som gidder å vente til kl ca 16 så jeg har noen å henge meg på oppover på torsdag?

 

Du klarer å få fri -litt- tidligere? Så kan vi starte fra Statoil Furuset 14:00 eller 15:00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg drar i 12 tia fra oslo, klarte det underverket å knekke en finger på fredag, så jeg skal til bruddkontroll kl 09 på torsdag,håper alt fortsatt sitter som det skal da, oppknekking er jeg lite keen på gitt.

Så se opp for en blå audi med en rødgipset hånd hengende i takstativet (god kjøling) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og noen andre skal dra oppover mellom 14 og 16 torsdag (vet ikke helt ennå) Kommer tilbake med litt nærmere tidspunkt

 

Drar nok ved to tiden på torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.