Anbefalte innlegg

Noen har kjøpt samme bil som meg, samme farge og samme motor :o jeg ble forskrekket da jeg så det i går.. huff :(

 

he, he!! Er det noen lokallags "treff" i nermeste tid? Det hadde vært ålreit å hilst på folket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste happening i lokallaget nå er årsmøtet. Dato blir 17 Januar 2007. Forløpelig sted er Skien bil. Lokallagsmøte vil bli infomert om fra kommende lokallagsleder 2007. Om det blir Jan Richard eller en annen person vil årsmøte vise.

 

På årsmøtet pleier det og være godt oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, skien bil.. så gammærn og co låner ut lokalet.. hehe..

 

Pleier de fleste møte der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, skien bil.. så gammærn og co låner ut lokalet.. hehe..

 

Pleier de fleste møte der?

Heine Matre på forumet, tidligere lokallagsleder pleier og ordne dette. Han er Selger av deler/tilbehør til VW/Audi på Skien bil.

 

Vanligvis prøver vi og møttes på lokalet vi har til disposisjon hos Elite Auto på kjørbekk. Men prøver en gang i blandt og finne andre steder som bla; bowling, pizza, go cart, sammenkomst med andre lokallag. Men er så som så med medlemmer som møter opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, regnet med at det var Heine som fikset det ja :) Hvordan ser disse møtene vanlighvis ut da? Om det ikke er bowling eller pizza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, regnet med at det var Heine som fikset det ja :) Hvordan ser disse møtene vanlighvis ut da? Om det ikke er bowling eller pizza.

Har ikke vært store "planleggingen" framfor lokallagsmøtene fordi ikke medlemmer møter opp. Det er et problem i lokallaget. Lokallagslederen skal ikke trenge og forbrede seg opp mot et lokallagsmøte og lage en dags agenda om ikke medlemmene kommer. Men alt dette er blitt diskutert fram og tilbake i en egen tråd på lokallagssiden. Det ble videre også iden tråden spurt om folka ønsket og forsette med møte og endte med god respons. Så jeg må si jeg håper vi i telemark lokallag kan bli en aktiv gjeng som samles den ene gangen i måneden.

 

Håper vi kan vise en positiv side av telemark lokallag igjenom 2007 og vise at vi faktisk holder på her. Kanskje iløpet av sommeren gjøre klar en repotasje om Telemark Lokallag til treff punkt?

 

Vil sikkert bli nevnt noe om dette videre på årsmøtet vil jeg tippe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen har kjøpt samme bil som meg, samme farge og samme motor :o jeg ble forskrekket da jeg så det i går.. huff :(

 

he, he!! Er det noen lokallags "treff" i nermeste tid? Det hadde vært ålreit å hilst på folket..

 

Hvis bilen din er rød så står det vanligvis en på Hydro.... 1,4GT:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.