Østfold: Bergheim Auto Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Jge vet det er litt blasfemi, men Opel, Bergheim Auto på råbekken fortjener virkelig ros!

 

Madammen var uheldig og kjørte A8`n i en midtrabatt på torsdags kveld forrige uke som resulterte i en ukjørbar bil med et fremhjul som sto klint inn i hjulhuset og var flyttet flerfoldige cm både bakover og innover.. Fredagsmorgen ble brukt til å ringe utallige verksteder i området rundt der bilen stod, men ingen kunne ta den på så kort varsel. Med tanke på at det var romjul og nyttårstider så var det ikke mer enn hva jeg hadde regnet med. Tok da en telefon til Bergheim som kunne ta inn bilen samme dag!

 

Fikk bilen kjørt dit med Viking og idag var den ferdig allerede til kl.11! Det tross at den ble levert så sent som 12-12.30 på fredag og det har vært langhelg.. Prisen ble heller ikke spesielt avskrekkende iforhold til hva jeg hadde sett for meg for skifte av bærebru, endeledd, 4 hjulskontroll og diagnose av ABS + arb.timer ble det rett i overkant av 7 lapper ..

 

Si hva man vil om Opel, men verkstedet der får iallefall : ja : av meg!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Knut, Synd å høre om bilen og fruen, men bra at ting løste seg..

 

Jeg har faktisk hørt det samme som du har opplevd, de er utrolig serviceinnstillte, men det må de også kanskje være siden de egentlig holder på med Opel? :o Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja du sier noe der... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Knut, Synd å høre om bilen og fruen, men bra at ting løste seg..

 

Jeg har faktisk hørt det samme som du har opplevd, de er utrolig serviceinnstillte, men det må de også kanskje være siden de egentlig holder på med Opel? :o Hehe.

 

 

Siden jeg og kjører Opel må jeg nesten....: dum : Jeg synes vel at VAG i tilfelle burde være minst like serviceminded jeg da.. Er vel minst like mye trøbbel med de.. Og Møller butikkene er jo ikke akkurat de som er kjent for service akkurat..

(banna jeg i kirka nå):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg og kjører Opel må jeg nesten....: dum : Jeg synes vel at VAG i tilfelle burde være minst like serviceminded jeg da.. Er vel minst like mye trøbbel med de.. Og Møller butikkene er jo ikke akkurat de som er kjent for service akkurat..

(banna jeg i kirka nå):nana:

 

Hehe, selvfølgelig enig med deg, det er den reklamen som burde kommet her, at Møller stillte opp, og ikke bergheim!!

Men slengte kommentaren for at jeg vet at Bergheim er kjent for å stille opp, og kommentaren kom pga. at dette er et vw/audi forum, og her er det vel lov til å være litt "ensporet" ;)

 

Bannet heller ikke i kirken : vinke : (tror jeg) hehe

 

Sorry for OT Knut : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergheim/Opel i Fr.stad har jeg også bare hyggelige opplevelse med. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.