Follo: Felles kjøring til Autopower-treff

Anbefalte innlegg

Hei, alle Follo-folk: vinke :

 

Snøen har kommet og kroppen lengter etter å sladde:D. Jeg er sikkert ikke alene om å ha meldt meg på til dette treffet, som er på lørdag og søndag neste helg. Spørsmålet er om noen flere enn meg er klar for å dra supertidlig på lørdag. Det første førermøtet er kl. 08.30, så da må vi dra i alle fall kl. 06.30 om vi skal rekke dette (forutsatt at teknikken funker tilfredsstilllende hele veien). Neste førermøte er kl. 11.00, og skal jeg være ærlig er vel dette mest realistisk:D. Det vil i klartekst si at vi må dra kl. 08.30, ettersom det sikkert blir bensinfylling underveis.

 

Jeg foreslår at vi møtes på parkeringsplassen ved Frogn videregående skole kl. 08:15 og reiser kl. 08:30. For å komme dit kjører man Riksvei 23 mot Drammen og Drøbak (tar av fra E6 rett etter/før Nordbytunnelen, avhengig av hvilken retning man kommer fra). Når dere har kjørt gjennom Holtskauen tar dere til venstre i rundkjøringa (retning Drøbak) rett før bomstasjonen ved Oslofjordtunnelen. Da vil parkeringsplassen til Frogn VGS åpenbare seg for dere på venstre hånd og veien inn på denne er første mulige avkjørsel fra veien mot Drøbak (som er riksvei 152).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte sjansen til å minne om dette (se ovenfor).

 

Jeg reiser alene oppover, jeg, om ingen melder seg. Men det er ofte greit å kjøre i følge med noen, ettersom Gaudien ikke har en like god beskaffenhet som resten av bilparken min:D. Regner med at det i alle fall er noen som skal oppover (har snakket med et par andre, i alle fall).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra Drammen som skal oppover, så vi kan jo slå følge herfra. Kan møtes f. eks. på Shell på Brakerøya ca kl 9.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal oppover også. Vet ikk helt om jeg skal kjøre på banen da jeg ikke har de "riktige" dekkene på men vi får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte sjansen til å minne om dette (se ovenfor).

 

Jeg reiser alene oppover, jeg, om ingen melder seg. Men det er ofte greit å kjøre i følge med noen, ettersom Gaudien ikke har en like god beskaffenhet som resten av bilparken min:D. Regner med at det i alle fall er noen som skal oppover (har snakket med et par andre, i alle fall).

Jeg er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra Drammen som skal oppover, så vi kan jo slå følge herfra. Kan møtes f. eks. på Shell på Brakerøya ca kl 9.

 

Meget god ide! Da blir det slik:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.