Anbefalte innlegg

Jeg har tatt av et par klister merker på bilen min. Og etter det hang det igjen mye lim. Noen som veit åssen jeg får av det kjapt og effektivt uten og ta lakken på noen som helst måte? Det ser så utrolig stygt ut :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitrusspray tar som regel lim fra slikt. Kjør på med litt rubbing etterpå, slik at du unngår å se forskjellene i lakken. Lakken vil holde seg bra under limet, men sannsynligvis falme litt med tidens tand der det ikke er dekor.

 

Vet det også er å få kjøpt spesiel dekorfjerner, på billakkutsalg f.eks. Men dette er vesentlig dyrere.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Label off. Selges bl.a. på Biltema.

label.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det bare og ta på det og klut eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray på og la virke i noen minutter. Ha på mer hvis det fortsatt sitter. Fjern merket og limet. Skyll av med vann. evt. polèr over til slutt. Lykke til......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitrusspray og label off tror jeg er tilnærmet like produkter, da begge har sitrus i seg. Spray på og la virke i ca 5 minutter. så kan du ta en pensel el.l som ikke gir riper, og "koste" det av. Må kanskje gjentas et par ganger.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Tar remover virker også glimrende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

sitrusspray og label off tror jeg er tilnærmet like produkter, da begge har sitrus i seg.

 

Label Off er nok bare Biltemas produktnavn... Rett og slett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn da var det gjort :) Takk for hjelpa alle sammen :) Var på bil tema i dag og fikk tak i label off.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.