#1 Skrevet Juni 23, 2004 Jeg har tatt av et par klister merker på bilen min. Og etter det hang det igjen mye lim. Noen som veit åssen jeg får av det kjapt og effektivt uten og ta lakken på noen som helst måte? Det ser så utrolig stygt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2004 Sitrusspray tar som regel lim fra slikt. Kjør på med litt rubbing etterpå, slik at du unngår å se forskjellene i lakken. Lakken vil holde seg bra under limet, men sannsynligvis falme litt med tidens tand der det ikke er dekor. Vet det også er å få kjøpt spesiel dekorfjerner, på billakkutsalg f.eks. Men dette er vesentlig dyrere. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2004 Label off. Selges bl.a. på Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2004 Men er det bare og ta på det og klut eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2004 Spray på og la virke i noen minutter. Ha på mer hvis det fortsatt sitter. Fjern merket og limet. Skyll av med vann. evt. polèr over til slutt. Lykke til...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2004 sitrusspray og label off tror jeg er tilnærmet like produkter, da begge har sitrus i seg. Spray på og la virke i ca 5 minutter. så kan du ta en pensel el.l som ikke gir riper, og "koste" det av. Må kanskje gjentas et par ganger. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2004 Autoglym Tar remover virker også glimrende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll sitrusspray og label off tror jeg er tilnærmet like produkter, da begge har sitrus i seg. Label Off er nok bare Biltemas produktnavn... Rett og slett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2004 Sånn da var det gjort Takk for hjelpa alle sammen Var på bil tema i dag og fikk tak i label off. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...