#1 Skrevet Juni 23, 2004 Var en kar og tittet på bilen min i dag. Fant olje lekkasje ved/i motorfestet på venstre side. "Er det oljefylte motorfester på denne", spør han... i huet denne karen. Er det det?? En kar som sa at ved slitte/gåene motorfester så kunne det forplante seg vibrasjoner i bilen (jeg merker jo vibrasjoner i bilen). Og så dette. Hmmmm, legge sammen 2+2, så finner plutselig ting logikk her. Hvis det skulle være tvil, så er det snakk om min 86' A100 CD Avant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2004 Stemmer nok at den er veskefylt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2004 Man lærer så lenge man lever. Hva slags fordeler og ulemper er det med disse fremfor "vanlige"? Noen som har delebilde av denne? Gjerne pris oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2004 Fordelen med et hydraulisk feste over et gummifeste er at det er mykere enn gummien for å dempe støy samtidig som at det har gummiens egenskaper i stivhet slik at motoren holdes nogenlunde kontrollert på plass i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2004 Her har du et bilde. Til min bil kosta de ca 600.- pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2004 prøver igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Fordelen med et hydraulisk feste over et gummifeste er at det er mykere enn gummien for å dempe støy samtidig som at det har gummiens egenskaper i stivhet slik at motoren holdes nogenlunde kontrollert på plass i motorrommet. Hva er det Audi ikke har tenkt på Opprinnelig postet av Christian JohnsenHer har du et bilde. Til min bil kosta de ca 600.- pr stk Takker og bukker! Da skal disse byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...