Væskefylte motorfester?????

Anbefalte innlegg

Var en kar og tittet på bilen min i dag. Fant olje lekkasje ved/i motorfestet på venstre side. "Er det oljefylte motorfester på denne", spør han... : klø : i huet denne karen. Er det det??

En kar som sa at ved slitte/gåene motorfester så kunne det forplante seg vibrasjoner i bilen (jeg merker jo vibrasjoner i bilen). Og så dette. Hmmmm, legge sammen 2+2, så finner plutselig ting logikk her.

 

Hvis det skulle være tvil, så er det snakk om min 86' A100 CD Avant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok at den er veskefylt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man lærer så lenge man lever. ;)

 

Hva slags fordeler og ulemper er det med disse fremfor "vanlige"? Noen som har delebilde av denne? Gjerne pris oxo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med et hydraulisk feste over et gummifeste er at det er mykere enn gummien for å dempe støy samtidig som at det har gummiens egenskaper i stivhet slik at motoren holdes nogenlunde kontrollert på plass i motorrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et bilde.

Til min bil kosta de ca 600.- pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver igjen

motorfeste audi 80.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Fordelen med et hydraulisk feste over et gummifeste er at det er mykere enn gummien for å dempe støy samtidig som at det har gummiens egenskaper i stivhet slik at motoren holdes nogenlunde kontrollert på plass i motorrommet.

Hva er det Audi ikke har tenkt på : klø :: smil :
Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Her har du et bilde. Til min bil kosta de ca 600.- pr stk

Takker og bukker! Da skal disse byttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.