Audi quattro bok/technical facts ønskes

Anbefalte innlegg

Tar dette under media som bøker/blader/DVD media jeg...

 

Er det noen som vet om bok e.l. som omfattern tekniske detaljer av Audi (ur)quattro, A1, A2, Sport quattro, quattro S1 og quattro S1 Pikes Peak?

 

Har LITT problemer med å finne en som gir fullgod info og som viser de forskjellige bilene litt mer grundig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Tar dette under media som bøker/blader/DVD media jeg...

 

Er det noen som vet om bok e.l. som omfattern tekniske detaljer av Audi (ur)quattro, A1, A2, Sport quattro, quattro S1 og quattro S1 Pikes Peak?

 

Har LITT problemer med å finne en som gir fullgod info og som viser de forskjellige bilene litt mer grundig.

Automobilia i Oslo har vel mange bøker som har info om de bilene du nevner der. Ring å hør med de du........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig.

 

Har begge to og synes de er litt ufullstendige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en som heter The Audi quattro book. Av dave pollard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig.

 

Har begge to og synes de er litt ufullstendige.

 

:rolleyes: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig.

 

Har begge to og synes de er litt ufullstendige.

 

:rolleyes: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.