#1 Skrevet Juni 24, 2004 Tar dette under media som bøker/blader/DVD media jeg... Er det noen som vet om bok e.l. som omfattern tekniske detaljer av Audi (ur)quattro, A1, A2, Sport quattro, quattro S1 og quattro S1 Pikes Peak? Har LITT problemer med å finne en som gir fullgod info og som viser de forskjellige bilene litt mer grundig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Tar dette under media som bøker/blader/DVD media jeg... Er det noen som vet om bok e.l. som omfattern tekniske detaljer av Audi (ur)quattro, A1, A2, Sport quattro, quattro S1 og quattro S1 Pikes Peak? Har LITT problemer med å finne en som gir fullgod info og som viser de forskjellige bilene litt mer grundig. Automobilia i Oslo har vel mange bøker som har info om de bilene du nevner der. Ring å hør med de du........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2004 fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig. Har begge to og synes de er litt ufullstendige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2004 Jeg har en som heter The Audi quattro book. Av dave pollard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig. Har begge to og synes de er litt ufullstendige. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim fikk akkurat svar på mail at det kun var Dave Pollard og Laurence Meredith bøkene som var tilgjengelig. Har begge to og synes de er litt ufullstendige. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...