Haugesund: Lokallagsmøte 1. februar

Anbefalte innlegg

Bra oppmøte i kveld, mange nye fjes og det er positivt.

 

Velkommen neste gang.: vinke :

 

Grei nok film men litt mye Flåklypa: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de nye fjesene ikke ble helt avskremt og dukker opp neste gang også.

Nå er det bare oppkjøring til sommeren...

 

Filmen var grei nok den ja- men samme følelsen som Tore - opp og ned og gass rett frem så satt jeg å venta på Flålypa melodien.

Fekk ivertfall sett hva trenden er der borte. Og det var jo ikke så ulikt her.

 

Vi kan jo planlegge et møte til med film en gang sener i vår hvis det er stemning for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit oppmøte ja,film e greit en annen gang og det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de nye fjesene ikke ble helt avskremt og dukker opp neste gang også.

Ikke helt!

neida, kjempe interessant, med mange hyggelige mennesker og mye å lære hører jeg.

Men ser fram til neste møte og gjerne treff-turer med lokallaget til våren/sommeren.

Kjempe! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte og mange nye fjes! Får satse på at dette kan få litt fart i lokallaget igjen etter ein relativt tafatt periode!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mye hyggelige folk på lokalagsmøtet, og som Joakimg sa, jeg har mye å lære når jeg hører på resten av folka snakker:P Dette var mitt første møte og det var bare positivt, gleder meg til neste møte allerede:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegøy at så mange (nye) tok turen. Filmen var så som så men kjempebra tiltak og "arrangement" av Geir :tilber: Ikke så mange andre lokallag som kan skimte med egen kino :D Kan godt gjenta dette dersom en finner en passende film : vinke :

 

Hadde litt dårlig samvittighet for at "vi gamle" ikke fikk pratet så mye med dere nye men det får vi prøve å fikse på neste gang, det er mye enklere å bli bedre kjent når våren kommer og det blir litt mer tid ute med bilen osv, så håper alle kommer også fremover :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hadde litt dårlig samvittighet for at "vi gamle" ikke fikk pratet så mye med dere nye men det får vi prøve å fikse på neste gang, det er mye enklere å bli bedre kjent når våren kommer og det blir litt mer tid ute med bilen osv, så håper alle kommer også fremover :glad:

 

 

Dette tenkte jeg også på. Får håpe de tar turen neste gang også så for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da var kvelden over å dere har fått opplevd stilartene og trendene som siruklerer i Usa.

Synd filmen ikke falt helt i smak hos dere, jeg liker nå denne stilarten veldig godt å syns filmen er godt produsert. men men.

 

Vi sees nok igjen neste mnd, takk til samtlige som "orka" å ta turen ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau men detta satt jaffal i smak hos meg o,hadde eg hatt råd hadde eg kjøpt meg ein sånn trimma R32,lika dei eg,glede meg t neste møte som e jo i Mars då,kansje ein liten tjangs for at ein kan kosta støve av Sommarskonå då

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.