Klimaanlegg S2 (den første modell)

Anbefalte innlegg

Reguleringen på hastigheten på vifta funker ikke.Noen som har vært borte i dette syndromet tidligere og finns det medisin mot dette.Hva må byttes/sjekkes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reguleringen på hastigheten på vifta funker ikke.Noen som har vært borte i dette syndromet tidligere og finns det medisin mot dette.Hva må byttes/sjekkes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel for eksempel være vifteregulatormotstanden som sitter på selve vifta.. Har du bare ett trinn, eller ingen, eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel for eksempel være vifteregulatormotstanden som sitter på selve vifta.. Har du bare ett trinn, eller ingen, eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun ett gir på vifta ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun ett gir på vifta ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som skjedde meg, og som har skjedd igjen! : bh :

 

Er litt usikker på hva som forårsaker det hos meg, mistenker vann i kanalen/vifta.

 

Uansett, det som skjedde hos meg var at jeg plutselig kun hadde trinn 4 på vifta. Noe som er litt upraktisk i lengden.. :P

 

Det resulterte iaffal til at hele dash'en måtte ned, og sku ut den gamle motstanden, og smette inn den nye. Akkurat å bytte motstanden er ingen sak, men jobben med å dra ned dashbordet er litt mindre moro.. Men det er absolutt ikke så ille som man kanskje skal ha det til, har gjort dette to ganger nå :P:)

 

Tror jeg gav 400-600 for min, husker ikke _helt_.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som skjedde meg, og som har skjedd igjen! : bh :

 

Er litt usikker på hva som forårsaker det hos meg, mistenker vann i kanalen/vifta.

 

Uansett, det som skjedde hos meg var at jeg plutselig kun hadde trinn 4 på vifta. Noe som er litt upraktisk i lengden.. :P

 

Det resulterte iaffal til at hele dash'en måtte ned, og sku ut den gamle motstanden, og smette inn den nye. Akkurat å bytte motstanden er ingen sak, men jobben med å dra ned dashbordet er litt mindre moro.. Men det er absolutt ikke så ille som man kanskje skal ha det til, har gjort dette to ganger nå :P:)

 

Tror jeg gav 400-600 for min, husker ikke _helt_.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....hørtes morro ut.NOT!

Nei må vel få sjekka den da sikkert

Tusen Hjertlig for tipset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....hørtes morro ut.NOT!

Nei må vel få sjekka den da sikkert

Tusen Hjertlig for tipset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlige farger og sånt på dette bildet, menneh stillbilder med et kamera som ikke heelt er beregnet på det, blir ikke no stor suksess :P

 

Jeg har uansett ramma inn der selve motstanden sitter. Er kun festet med en stjerne-skrue og det er bare å dra den rett ut.

capture103-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlige farger og sånt på dette bildet, menneh stillbilder med et kamera som ikke heelt er beregnet på det, blir ikke no stor suksess :P

 

Jeg har uansett ramma inn der selve motstanden sitter. Er kun festet med en stjerne-skrue og det er bare å dra den rett ut.

capture103-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.