#1 Skrevet Januar 12, 2007 Jeg har 9 års erfaring med sveising(aluminium, stål, kobber, syrefast og rustfritt stål) og kan hjelpe til hvis noen trenger det. Jeg har ikke utstyr her i tromsø, så hvis du skal ha gjort noe så må du ha sveiseapparat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Good to know, blir å følge deg opp på det du sier, en gang jeg trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 ja kan vi ikke døpe denne tråden til en kunnskaps tråd ? sånn at vi kan se hvem som kan gjøre hva her i klubben ? jeg er lakkerer, tar ikke oppdrag men er det noen som har spørsmål eller trenger litt hjelp så er det bare å spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 Jeg er webutvikler, lager websider, tar heller ikke oppdrag da jeg er en smule lei.. ellers er jeg også selvlært lakkerer. har lakket grillen på mi å jørgen si bobla i tillegg til mitt motordeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 Tidligere Elektriker GR.L, begynner i ny jobb på mandag, ROV pilot/tech... Har innvistert i sveise utstyr,AC/DC TIG, driver å trener å lærer meg dette orndentlig nå...Må vel hive meg på et kurs når anledningen kommer. Har gode kontakter med de fleste som driver med trimming av biler i nord...Er det noe dere lurer på er det bare å spørre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg får vel hive meg på. Har vel egentlig ingen nyttige ferdigheter for bil. Men er vel glad i å ta bilder. Så photoshoots er jeg alltids med på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...