#1 Skrevet Januar 12, 2007 Jeg har 9 års erfaring med sveising(aluminium, stål, kobber, syrefast og rustfritt stål) og kan hjelpe til hvis noen trenger det. Jeg har ikke utstyr her i tromsø, så hvis du skal ha gjort noe så må du ha sveiseapparat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Good to know, blir å følge deg opp på det du sier, en gang jeg trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 ja kan vi ikke døpe denne tråden til en kunnskaps tråd ? sånn at vi kan se hvem som kan gjøre hva her i klubben ? jeg er lakkerer, tar ikke oppdrag men er det noen som har spørsmål eller trenger litt hjelp så er det bare å spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 Jeg er webutvikler, lager websider, tar heller ikke oppdrag da jeg er en smule lei.. ellers er jeg også selvlært lakkerer. har lakket grillen på mi å jørgen si bobla i tillegg til mitt motordeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 Tidligere Elektriker GR.L, begynner i ny jobb på mandag, ROV pilot/tech... Har innvistert i sveise utstyr,AC/DC TIG, driver å trener å lærer meg dette orndentlig nå...Må vel hive meg på et kurs når anledningen kommer. Har gode kontakter med de fleste som driver med trimming av biler i nord...Er det noe dere lurer på er det bare å spørre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg får vel hive meg på. Har vel egentlig ingen nyttige ferdigheter for bil. Men er vel glad i å ta bilder. Så photoshoots er jeg alltids med på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2007 Good to know, blir å følge deg opp på det du sier, en gang jeg trenger hjelp. Jepp, d håper jeg du å flere gjør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg er ufør snekker med en tidligere hjerneskade (hæh tidligere?!). For tiden student! Med andre ord ubrukelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2007 snekker elektrikker og mange sjitpratere lukter jeg at det kan bygges en garage selv ? funker bra denne tråden synes jeg, er greit å vite hvem som kan gjøre kompis tjenester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2007 Som f.eks lakkering:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2007 joda men sånn som det er nå så har jeg nok å gjøre, og ikke noen plass å lakke ! så skaffer du plass til å sprøyte og gjør meste parten av grunnarbeidet så er deet ingen ting i veien for at jeg kan sprøyte ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2007 Har fagbrevet som snekker fra 99. Jobber nå som driftsingeniør i Skanska. Ellers en all-round handyman. Jeg kan alt til det motsatte er bevist, he he! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2007 Elektriker med fagbrev, hiddenkyndig og pellementmaker! Har og Vag-com, men er ikke noe expert Om noen trenger en stikkontakt er det bare å sende en PM eller noe, men lover ingenting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 7, 2007 Svakstrømselektriker (skipselektronikk+radio,tv, etc), noen år siden jeg har praktisert annet enn å svi meg på loddebolten Siv. ing. informatikk og hobbymek. på egen bil. Har VAG-COM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg eier http://www.fagerborgelektro.no og http://www.stovsugerposer.no Så skulle noen trenge hvitevarer så er det bare å skrike ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 27, 2007 E e utdanna maskinfører.. Har hatt 10 forskjlige jobber, alt fra snekker til sjåfør, Har en stor bil innterrese kan litt om alt, samme med scooter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 27, 2007 Hei!! Ny i kubben jeg! å for å si det slikt! når dere står tryna i grøfta så er det meg dere ringer ! eller bare trenger transport av bil i tromsø området! bilberger for viking! ellers så har jeg nå grei bilkunnskap, kløpper på hidden å slikt! å en dævel til å planlegge bilbygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 28, 2007 vel siden alle andre skriver hva de gjør må vel jeg også det. Jeg er lærlig som mekkaninker, Jobber på lunheim billakkering, vidre er planen å gå skole og bli lakkerer. Ellers kan koble bilstereo, grunnarbeid til lakkering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 28, 2007 Ok Da får jeg skrive litt jeg å. Jeg kan alt til det motsatte er bevist hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 28, 2007 Ok Da får jeg skrive litt jeg å. Jeg kan alt til det motsatte er bevist hehe:p Åsså fikse du billige radiostyrte fly/helikopter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 28, 2007 JUPP:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 25, 2007 noen rørleggere i lokkallaget ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 27, 2007 æ e utdanna forskalingssnekker med fagbrev:) jobba i skanska, har æ jort i over 3 år nu forskjelln på en forskalingssnekker å en snekker e vel d at en forskalingssnekker jobba me betong, å e ute heile åre hmm, har jo stor intresse for ailt me motor:) tar sekkert et å ainna svartprosjekt i ny å ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 27, 2007 Hei. eg e utanna energimontør(Høyspentmontør), Jobbe i Troms Kraft i tromsø. Er reisemontør så det blir en del farting rundt om i troms. Ellers går det no mest i bil og scooter. Driv også litt smått med bilstereo, så skaffer det til en konkurannsedyktig pris=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 29, 2007 Har svennebrevet som tømrer! Tar nu vell litt svart jobb når det nu høve sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...