Troms: Kunskaps tråd. (Hvem gjør hva i klubben)

Anbefalte innlegg

Energimøntør i Troms-Kraft, ingen svartarbeid i det faget :P

 

Kan det som di fleste kan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Bilpleier på Tromsø Bilpleie. Kan fjerne riper i lakken, flekker i seter o.l.

+ mye anna kjafs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ installere Kabel-TV!

E utdanna innen IT-drift, men d e vanskeli å finne en bra og utfordranes jobb her i tromsø, så no jobbe æ som telemontør. Har fikla me bila i en del år, men når man ikke har en skikkeli plass å holde på me d, så blir d ikke mer enn at æ bare hjelpe andre :P

Har en audi 90 2.3 20V quattro ståanes som æ tenke å bygge opp som en liten prosjektbil... nån som vil hjelpe ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ installere Kabel-TV!

E utdanna innen IT-drift, men d e vanskeli å finne en bra og utfordranes jobb her i tromsø, så no jobbe æ som telemontør. Har fikla me bila i en del år, men når man ikke har en skikkeli plass å holde på me d, så blir d ikke mer enn at æ bare hjelpe andre :P

Har en audi 90 2.3 20V quattro ståanes som æ tenke å bygge opp som en liten prosjektbil... nån som vil hjelpe ?

 

æ kain jo forskale dæ en bokk du kain kjør opp på, så har du nu en begynnelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu!

 

Ingen rørleggera som e keen på litt varmekabellegging\flislegging? :)

Æ jobbe no som hiddennerd i Umoe IKT. Ellers e det masse småprosjekt me A6n min og no ska æ bynne me A4a. :)

 

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

førr d første så e d elektrikera som legg varme kabla å flisleggera som legg flis! ;) ligg litt i orde,

RØRlegger. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

førr d første så e d elektrikera som legg varme kabla å flisleggera som legg flis! ;) ligg litt i orde,

RØRlegger. ;)

 

kanskje han tenke på vannbåre varme da?? : klø :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så forresten at æ ikkje har skreve meg på hær.

jobbe som rørlegger og tar ikke svart arbeid.. kun tjeneste for en tjeneste.

jobber i et firma som driver med sanitært og com tek. (spyling, tining og rep av grunnrør) :)

send bare pm hvis det er behov for hjelp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go dagen!

 

Har fagbrev som Matros, og 1 år på styrmannskolen! Så no jobber jeg som Matros/Kadett i et karmøy rederi som heter Solstad shipping. Blir vell på dekk til i august/semptember, da jeg mest sannsynelig får utstedt styrmannsertifikatet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.