Telemark: Downtown parkeringa

Anbefalte innlegg

Lenge leve downtown sin parkering!!!! : rock ::)

 

 

De som har tegnet den parkeringen og det parkeringshuset kan ta seg en bolle og gå på en vegg: bh :....

 

: bråk : : bråk : : bråk :

 

Jeg måtte bare få ut litt futt her.. Sto en halvtime for å få parkert i sta, bare kaos.. I og med jeg jobber her må jeg flytte bilen hver 4 time for å unngå parkeringsbot.. he, he..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mest geniale er at jeg kommer meg nesten ikke inn i det dumme parkeingshuset.

 

Må jo være høy som F for å komme seg opp der jo: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan takke Veidekke for det flotte parkeringshuset der : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med audien kommer jeg ikke opp i parkeringshuset. Men syntes ikke at den vanlige parkeringa er noe problem. Utenom at det er litt fullt der til tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer meg opp i parkeringshuset:) Eneste som er at vis jeg har med meg en pasasjer så går eksosen litt nedat, og vis det er 2 med så går hengerfeste nedatt bak:p

 

Men må si det at det er noe av det mest utrolige konstruksjonen av et parkeringshus. Om du møter en bil som skal ned må du vente til at han har svingt rundt stolpene for at du kan kjøre rundt. For og komme ned må man jo ta slake svinger ellers tar man jo sia på bilen lett:o Ser jo det på de "tegn" skilta som er festet på stolpene nedover, 90% av dem er jo bøyd opp eller skapa godt på .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et kjapt spm til dere.

I et parkeringshus i f.eks Oslo, har de så mye bedre plass? Nei, det er ikke mye. Mener det er sagt før, men det er nok antagelig vis at vi er ikke vant til parkeringshus. Men det blir bare flere og flere, og det er lettere å kjøre etter som om man har kjørt der noen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, skal du se ordentlige parkeringshus, så må du dra til Dverige. Der har de skjønt det meste med både bil og vei. Ikke som i norge der man må "spare" på alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med deg der. Er helt håpløst i norge ang. vei osv.

lurer på hvor alle pengene vi betaler i avgifter på bil, bensin osv blir av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vel lenge vært kjent at dette havner i gamlehjem osv, og ikke det som det egentlig skal brukes til med tanke på hva avgifta skulle gått til.

Men er vel ikke noe å gjøre med det...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor pengene vi betaler blir av ja... Det sykeste er at folk i dette landet faktisk stemmer på de sosialistene.. Men nok om politikk, det blir det bare bråk av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.