Anbefalte innlegg

Mange her fra klubben som reiser oppover til rudskogen i sommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange her fra klubben som reiser oppover til rudskogen i sommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar torsdag 8. ettermiddag eller tidlig morgen fredag 9. Mest trolig torsdagen...

 

Skal da i minste fall til Sandefjord, i første omgang. Så kjører jeg trolig videre derfra om morgenen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar torsdag 8. ettermiddag eller tidlig morgen fredag 9. Mest trolig torsdagen...

 

Skal da i minste fall til Sandefjord, i første omgang. Så kjører jeg trolig videre derfra om morgenen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt når jeg drar enda. Men håper det blir som sjåfør på egen bil. Ellers så få jeg være passasjer igjen som det var opp til våler. Og heller drekke meg full og se på alle babes`aboobies.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt når jeg drar enda. Men håper det blir som sjåfør på egen bil. Ellers så få jeg være passasjer igjen som det var opp til våler. Og heller drekke meg full og se på alle babes`aboobies.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sikker på hva det blir ennå. Kjørte fra østfold til sandnes i går så det blir uten bil hvis det blir noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sikker på hva det blir ennå. Kjørte fra østfold til sandnes i går så det blir uten bil hvis det blir noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.