Noen som kan se på bil i Narvik for meg?

Anbefalte innlegg

Noen oppe i nord som kunne sett på en bil for meg? Den er lokalisert i Narvik, og etter hva jeg har sett er de medlemmene som er registrert på vesterålen sasjonert stort sett på Sortland. Er vell en god times kjøring til Narvik, men kanskje han som har bilen kunne møtes på halveien?

Liker ikke å kjøpe en bil usett, men om noen andre en selger kan forteller meg om ting som er galt så hjelper det litt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det 200 km. til Narvik fra Sortland. Jeg må i alle fall melde pass - har ikke sjans i havet å få gjort dette for deg. Kanskje det er andre her som kan. Hvilken bil gjelder det da, og hva heter selger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å høre med selger om vedkommende kan ta en NAF test? Har tenkt på dette selv ved bruktbilkjøp en annen plass før man eventuelt setter seg på et fly å henter bilen eller får sendt den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er folk fra Narvik. Søk på salg av Audi Competition så finner du han. Tror han heter Rune.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i Rune Lian og han var meget behjelpelig med å se på bil for meg, all takk til han : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil er dette, er d en competition

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil er dette, er d en competition

 

En Golf Rally

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.