Anbefalte innlegg

En eller flere IDIOTER :( har vært på besøk i bilen min i løpet av dagen på jobb i Sarp. De har sikkert blitt skremt for det er ikke tatt noenting!

Det ser ut som de har brukt en STOR skrutrekker som er slått inn under dørhåndtaket på førerdøra. Vet ikke om jeg må bytte hele dørplata eller om det kan rettes.

 

Er det noen som har bra opprettere/lakkerere å anbefale meg her i distriktet? Hadde vært greit å hatt bilen ferdig til neste helg på Kongsten.

 

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En eller flere IDIOTER :( har vært på besøk i bilen min i løpet av dagen på jobb i Sarp. De har sikkert blitt skremt for det er ikke tatt noenting!

Det ser ut som de har brukt en STOR skrutrekker som er slått inn under dørhåndtaket på førerdøra. Vet ikke om jeg må bytte hele dørplata eller om det kan rettes.

 

Er det noen som har bra opprettere/lakkerere å anbefale meg her i distriktet? Hadde vært greit å hatt bilen ferdig til neste helg på Kongsten.

 

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, kjedelige greier!

 

Opprinnelig postet av Heidi Kristiansen

Det ser ut som de har brukt en STOR skrutrekker som er slått inn under dørhåndtaket på førerdøra.

 

Det er dessverre en veldig vanlig måte å bryte seg inn i VAGer på, og altfor enkelt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, kjedelige greier!

 

Opprinnelig postet av Heidi Kristiansen

Det ser ut som de har brukt en STOR skrutrekker som er slått inn under dørhåndtaket på førerdøra.

 

Det er dessverre en veldig vanlig måte å bryte seg inn i VAGer på, og altfor enkelt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic, men hva skjer på Kongsten neste helg? biltreff?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic, men hva skjer på Kongsten neste helg? biltreff?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

litt off topic, men hva skjer på Kongsten neste helg? biltreff?:confused:

 

Det er 12 VW Internationals i regi av Folkevognklubben her nede.

Pleier å være bra oppmøte av biler fra VACN der....

 

http://www.folkevognklubben.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

litt off topic, men hva skjer på Kongsten neste helg? biltreff?:confused:

 

Det er 12 VW Internationals i regi av Folkevognklubben her nede.

Pleier å være bra oppmøte av biler fra VACN der....

 

http://www.folkevognklubben.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så man har "gyldig grunn" til å stille selv med en "Auto union" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så man har "gyldig grunn" til å stille selv med en "Auto union" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje en skulle tatt seg en søndagstur...

 

Heidi; legg inn en post ang dette treffet i "Treff"-forumet! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje en skulle tatt seg en søndagstur...

 

Heidi; legg inn en post ang dette treffet i "Treff"-forumet! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

så man har "gyldig grunn" til å stille selv med en "Auto union" ?

 

Yup... skulle ikke være noe problem det.

 

Pleier å være mye fint å se på der..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

så man har "gyldig grunn" til å stille selv med en "Auto union" ?

 

Yup... skulle ikke være noe problem det.

 

Pleier å være mye fint å se på der..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en bølge av biltyverier her i området, vi mistet en Ford Fiesta fra salgsutstillinga vår forrige uke. Får koble høyspenten til karrosseriet, så står de ihvertfall enda der når man kommer for å hente bilen.

 

Ringte folkevognklubben jeg, og fikk klar beskjed om at det kun var for luftavkjølte VW... :( Så jeg vet ikke jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en bølge av biltyverier her i området, vi mistet en Ford Fiesta fra salgsutstillinga vår forrige uke. Får koble høyspenten til karrosseriet, så står de ihvertfall enda der når man kommer for å hente bilen.

 

Ringte folkevognklubben jeg, og fikk klar beskjed om at det kun var for luftavkjølte VW... :( Så jeg vet ikke jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Ringte folkevognklubben jeg, og fikk klar beskjed om at det kun var for luftavkjølte VW... :( Så jeg vet ikke jeg...

 

Hmm.....merkelig, var der både på 10 års jubileet deres for to år siden og ifjor med bil.

 

Kopiert fra sidene til Cool Cruisers:

 

I år kjører vi i Folkevognklubben Cool Cruisers, Norsk kit-car register og Veteran & VW-Service et samarbeid og arrangerer KJEMPE-VW TREFF!!!

Med andre ord; i tilegg til det anerkjente VW Internationals skal vi i år også huse Norges første skikkelige Kit-Car treff; Scandinavian Kit-Car Meet # 1.

(Kit-car: Beach Buggy, sportsbiler, glassfiberkarosseri, alukarosseri, hjemmebygge osv. Kravet er VW T-1, T-3 eller T-4 bunnplate med annet karosseri enn originalt.)

Det er derfor en stor glede å kunne invitere alle som eier eller har interesse for VW (VAG). Hold av helgen 3. og 4. juli i år; det er VW-treff i Fredrikstad igjen!

 

Legg spesielt merke til de to siste setningene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Ringte folkevognklubben jeg, og fikk klar beskjed om at det kun var for luftavkjølte VW... :( Så jeg vet ikke jeg...

 

Hmm.....merkelig, var der både på 10 års jubileet deres for to år siden og ifjor med bil.

 

Kopiert fra sidene til Cool Cruisers:

 

I år kjører vi i Folkevognklubben Cool Cruisers, Norsk kit-car register og Veteran & VW-Service et samarbeid og arrangerer KJEMPE-VW TREFF!!!

Med andre ord; i tilegg til det anerkjente VW Internationals skal vi i år også huse Norges første skikkelige Kit-Car treff; Scandinavian Kit-Car Meet # 1.

(Kit-car: Beach Buggy, sportsbiler, glassfiberkarosseri, alukarosseri, hjemmebygge osv. Kravet er VW T-1, T-3 eller T-4 bunnplate med annet karosseri enn originalt.)

Det er derfor en stor glede å kunne invitere alle som eier eller har interesse for VW (VAG). Hold av helgen 3. og 4. juli i år; det er VW-treff i Fredrikstad igjen!

 

Legg spesielt merke til de to siste setningene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heidi Kristiansen

Hmm.....merkelig, var der både på 10 års jubileet deres for to år siden og ifjor med bil.

 

Kopiert fra sidene til Cool Cruisers:

 

I år kjører vi i Folkevognklubben Cool Cruisers, Norsk kit-car register og Veteran & VW-Service et samarbeid og arrangerer KJEMPE-VW TREFF!!!

Med andre ord; i tilegg til det anerkjente VW Internationals skal vi i år også huse Norges første skikkelige Kit-Car treff; Scandinavian Kit-Car Meet # 1.

(Kit-car: Beach Buggy, sportsbiler, glassfiberkarosseri, alukarosseri, hjemmebygge osv. Kravet er VW T-1, T-3 eller T-4 bunnplate med annet karosseri enn originalt.)

Det er derfor en stor glede å kunne invitere alle som eier eller har interesse for VW (VAG). Hold av helgen 3. og 4. juli i år; det er VW-treff i Fredrikstad igjen!

 

Legg spesielt merke til de to siste setningene! :)

 

Joa... men tror ikke vi får lov å stille ut... Audien min sier at han har veldig lyst til det... Snakker om bil med sjel her... Hmmmm :D

 

Sjekk med dem da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heidi Kristiansen

Hmm.....merkelig, var der både på 10 års jubileet deres for to år siden og ifjor med bil.

 

Kopiert fra sidene til Cool Cruisers:

 

I år kjører vi i Folkevognklubben Cool Cruisers, Norsk kit-car register og Veteran & VW-Service et samarbeid og arrangerer KJEMPE-VW TREFF!!!

Med andre ord; i tilegg til det anerkjente VW Internationals skal vi i år også huse Norges første skikkelige Kit-Car treff; Scandinavian Kit-Car Meet # 1.

(Kit-car: Beach Buggy, sportsbiler, glassfiberkarosseri, alukarosseri, hjemmebygge osv. Kravet er VW T-1, T-3 eller T-4 bunnplate med annet karosseri enn originalt.)

Det er derfor en stor glede å kunne invitere alle som eier eller har interesse for VW (VAG). Hold av helgen 3. og 4. juli i år; det er VW-treff i Fredrikstad igjen!

 

Legg spesielt merke til de to siste setningene! :)

 

Joa... men tror ikke vi får lov å stille ut... Audien min sier at han har veldig lyst til det... Snakker om bil med sjel her... Hmmmm :D

 

Sjekk med dem da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Joa... men tror ikke vi får lov å stille ut... Audien min sier at han har veldig lyst til det... Snakker om bil med sjel her... Hmmmm :D

 

Sjekk med dem da... ;)

 

Her er svar fra Cool Cruisers:

 

Hallo der ja..

Vannavkjølt (også Audi) er selvfølgelig biler dette også ;-) Bare å komme det - dere er hjertelig velkomne!!

 

Da sees vi da eller...?

 

mvh Reinhardt Paulsen

 

 

Virker som om det er tut og kjør for Audi også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Joa... men tror ikke vi får lov å stille ut... Audien min sier at han har veldig lyst til det... Snakker om bil med sjel her... Hmmmm :D

 

Sjekk med dem da... ;)

 

Her er svar fra Cool Cruisers:

 

Hallo der ja..

Vannavkjølt (også Audi) er selvfølgelig biler dette også ;-) Bare å komme det - dere er hjertelig velkomne!!

 

Da sees vi da eller...?

 

mvh Reinhardt Paulsen

 

 

Virker som om det er tut og kjør for Audi også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iallefall vært nyere VW og Audi der tidligere år, så det er vel bare å møte i år også....

 

Tilbake til topic.. Leste i avisen her om dagen at det har vært 13 bilinnbrudd i sarpsborg på to dager. Har sovet skikkelig dårlig de siste døgnene nå for å si det sånn, hehe.. Hjalp ikke spesielt mye da jeg kikket ut av vinduet en gang i forrige uke rundt 00.30-01-00 tiden og så det stod en bil utenfor med folk inni som studerte bilen.. Er tydeligvis tiden for innbrudd nå, så det er best å være på "alert`en"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iallefall vært nyere VW og Audi der tidligere år, så det er vel bare å møte i år også....

 

Tilbake til topic.. Leste i avisen her om dagen at det har vært 13 bilinnbrudd i sarpsborg på to dager. Har sovet skikkelig dårlig de siste døgnene nå for å si det sånn, hehe.. Hjalp ikke spesielt mye da jeg kikket ut av vinduet en gang i forrige uke rundt 00.30-01-00 tiden og så det stod en bil utenfor med folk inni som studerte bilen.. Er tydeligvis tiden for innbrudd nå, så det er best å være på "alert`en"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRS: kommer golf 2++ inn og eller? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.