Anbefalte innlegg

Heisann alle bilfrelste godtfolk!

 

Da var årsmøtet vell overstått og jeg ble da valgt til og forsøke meg på og være lokallagsleder for Telemark Lokallag.

 

Vet ikke om det er veldig mye vits og fortelle om meg selv og min bakgrunn.

Er da 18år, Er fortiden lærling ved Pipelife Norge A/S på Stathelle. Er fortiden helt frelst av audi 5sylinder og fult driv på alle hjul. Men nok om det.

 

Noen ting jeg vil prøve og gjennomføre iløpet av min periode som lokallagsleder;

 

1. En gang imåneden og ha lokallagsmøte som alltid er blitt gjort

2. Få til en vårmønstring med vårpussen på vogna med sosialt samvær. Mer info vil komme når den tid kommer.

3. Sommertreff av ala regi som var planlagt ifjor ved Kjetil Bjørntvedt men ble avlyst grunnet vegarbeid.

4. Høstmønstring.

5. Sosialt samvær med lokallag inærheten. Vestfold eksempel. Invitere dem til møte el. lign.

6. Prøve og få kontakt med noen firmaer som kanskje kunne tenkt seg noen temakvelder el. lign.

7. iløpet av sommerperioden lage en repotasje til treffpunkt om lokallaget.

8. Diverse småting.

 

Så videre vil jeg lage et "system" for meg selv og fremtidige lokallagsledere. Har nå opprettet en web basert mail. Ikke akuratt big deal. Men så lett at alle mailer til klubbmedlemmer blir lagret der så lokallagslederene når dette byttes slipper og sende over alle medlemmenes mailer o.s.v Da kan heller lokallagslederen gi beskjed til meg og få nytt passord og da få tilgang til den og der ligger da alle mail adrs. til medlemmer i Telemark lokallag.

 

Mailen er forøvrig;

Telemark Lokallag VW AUDI Club Norwegen

taunorwe@online.no

 

Alle fremtidige mailer vil da komme fra denne adrs. med telemark lokallag som avsender.

 

Ville nå da egentlig sendt ut en mail og informert alle om dette. Men p.g.a at dette vil ta litt tid og legge alle mailer inn på dette greiene og at kontoen skal bli aktiv regner jeg med og få sendt ut mail iløpet av morgendagen. Eller iløpet av helgen.

 

Ellers ser jeg fram til et år som lokallagsleder. Håper at dette året kan bli et aktivt år så vi i klubben får profilert oss at vi faktisk eksisterer!

 

MVH

Lars Erik Johannessen

Lokallagsleder Telemark lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.