Telemark: billig/rask/bra lakkering i byen?

Anbefalte innlegg

Jeg skal lakkere øyelokkene til bilen, hvor gjør jeg dette billigst?

 

Altså, det må bli bra, så ikke noe biltema billig liksom.. Må også gå litt kjapt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bentsen Car Custom i skjelsvik dalen! Snakk me Jan Richard. Han kan muliggens skaffe noe bedre pris... men kanskje ikke mye på så lite:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lakkert en fanger på vestsida i våres. På veien mot Vold. Husker ikke helt navnet, tror det var BS lakkering eller no. Billig og bra arbeid i alle fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ordne billig lakking jeg og sikkert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar, har allerede fått dem lakket.. par hundre kroner.. Kontakter folket når skjørtene og bakfangeren kommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden jeg.

Skal hellakkere Golfen nå ,har hørt på Bentsen og det ble DYRT :P

Er det noen som kan anbefale noen som er billig, bra og kjappe i grenlandsområdet? Kanskje noen som gir spesialpriser til vacn medlemmer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du å la lakkerer gjøre alt eller skal du gjøre noe selv også.

 

Bentsen kan jeg trygt annbefale, men skal du ha showfinish så koster det jo deretter også.

 

Åssen pris fikk du hos Bentsen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du å la lakkerer gjøre alt eller skal du gjøre noe selv også.

 

Bentsen kan jeg trygt annbefale, men skal du ha showfinish så koster det jo deretter også.

 

Åssen pris fikk du hos Bentsen da.

 

Det kommer litt an på hvor mye jeg sparer. Det er egentlig ikke så mye demontering på denne bilen og siden jeg skal ha nesten samme farge så skal den ikke lakkes inni dører osv.

 

Bare perfekt er bra nok.

 

De lakkeringsfirmaene jeg har vært innom har dratt opp en "bibel" og funnet ut at Golfen koster rundt 23000,- pluss moms å lakkere : eek :

 

Men det er tydelighvis bare en veil. pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja blir litt penger av det da, men nøyaktig hva var innkludert i den prisen. Skal du ut med ruter og slikt f.eks.

 

Det beste er jo og ta seg av all demontering/montering selv. Slik at lakkerer kan ta seg av det du er ute etter nemlig å få bilen så strøken som mulig.

 

Men ringte du bare ut eller var du ute med bilen å hørte. Er ganske sikker på at om du reiser ut med bilen din til Bentsen så han får sett på den, så blir nok prisen en helt annen. Alle lakkerere liker å se bilen de skal lakke før de gir en nøyaktig pris på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha lakket den nederste plastikken på fanger foran og bak, + en takvinge og en speilkappe i sort + en takvinge i grå, noen som har noen forslag om et billig bra sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg skulle ha lakkert en båt utvendig og innvendig. og fanger, panser og 2 forskjermer.. forslag noen? billig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larsen Bil & Båt lakker billig hvertfall. Han som driver det er jo medlem i klubben også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bak jordkjenn.. Hos Bjørn.. Han er billig og FLINK..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tips til dere som bare skal lakke noen små ting som øyelokk eller slikt ... ta å hør rundt om det er noen som skal lakke noe i den fargen du skal ha så de bare kan spraye over dine små ting samtidig :) da kan man få det billig veit du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lakka Coupeen hos Bjøren på Skien Lakkverksted. Billig og bra! Gjorde en kjempe jobb for oss, og var veldig intersert i att vi skulle bli fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.