Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen bra steder her i Telemark, Helst bamble, porsgrunn hvor det er et fint sted å ta bilder av bil + fin/bra bakgrunn??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen bra steder her i Telemark, Helst bamble, porsgrunn hvor det er et fint sted å ta bilder av bil + fin/bra bakgrunn??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på tanken at vi kunne samle folka fra VACN Telemark å ha et felles bilde av alle bilene i lokallaget..

Hadde dette vært noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på tanken at vi kunne samle folka fra VACN Telemark å ha et felles bilde av alle bilene i lokallaget..

Hadde dette vært noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta det en dag vi er mange nok på et møte det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta det en dag vi er mange nok på et møte det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var for noen år tilbake på Bakkestranda og tok bilder, det ble veldig bra det. Synest foresten det var en god ide å ta et møte ett sted det er fint å ta bilder. Bare kom med forslag til fine steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok dette i Langesund i går, på kaia:)

dscn1040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble veldig bra det der! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt å lurte på et sted på jobben idag.. På Croftholmen (stathelle) å sette bilen foran Hovedbygget til skolen, det er jo et gammelt bygg, og kan kanskje være en tøff bakrgrunn, tenkte å prøve dette en dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

satt å lurte på et sted på jobben idag.. På Croftholmen (stathelle) å sette bilen foran Hovedbygget til skolen, det er jo et gammelt bygg, og kan kanskje være en tøff bakrgrunn, tenkte å prøve dette en dag..

 

Det kan jo kansje bli bra, du får ta noen bilder og poste det her:)

Her er et bilde jeg tok av gammle bilen i Porsgrunn sentrum, nedenfor busk lyd og bilde.

audi_90_10(1).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd noen steder jeg også....

 

Hydro Texaco Vallermyrene:

Boble%201.jpg

 

Solum:

IMG_1061%20copy.jpg

 

Tinnfosskaia:

bilen%20min.jpg

 

Undergang ved ICA senter: (Og nei, jeg har INGEN relasjoner tiol den bilen.......)

Undergang%201.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hviste ikke at du var så flink å fotografere Kjetil. Det med bobbla på Hydro/Texaco var kanon rått!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil er bare dritflink til å ta bilder:tilber:

Her er et annet bilde han har tatt:D

vw passat e18.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan man jo bare ta bilder langs en hvilken som helst vei: ;)

testa42%20copy.jpg

 

Ett til fra Texaco også:

Boble%202.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket kamera har du, og hvordan fotograferer du Kjetil? Du er et talent uten like!

 

Bruker du PC til å redigere i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett bilde jeg tok i gården her jeg bor.

IMG_5008.JPG

 

Komentarer? Synes selv dette ble litt bra, selv om man ikke ser så alt for mye av bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

ett bilde jeg tok i gården her jeg bor.

 

 

Komentarer? Synes selv dette ble litt bra, selv om man ikke ser så alt for mye av bilen..

 

Bilen er jo ute av fokus... kameraet fokuserer jo på bladene i forgrunnen. Skal du ta et bra bilbilde så pass på at det er minst mulig i bakrunnen/forgrunn (slik som bildene til Kjetil B)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det. ser det nå egentli da du nevner det.. Får prøve meg litt fram! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heine Matre

Hvilket kamera har du, og hvordan fotograferer du Kjetil? Du er et talent uten like!

 

Bruker du PC til å redigere i tillegg?

 

Takk for det Heine!!!

 

Bildene er tatt med ett rimelig alminnelig digitalkamera, begynner å dra på årene nå. Er kun 2 megapixler, og man kan stille lukkertid og blending. Det eneste som er redigert med PC er størrelsen (og lyset på Puma bildet.)

 

Ett bilde til som viser at man ikke behøver å finne den perfekte location for å ta ok bilder. Er tatt på Hydrosletta i Porsgrunn:

attachment.php?s=&postid=219644

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt

Takk for det Heine!!!

 

Bildene er tatt med ett rimelig alminnelig digitalkamera, begynner å dra på årene nå. Er kun 2 megapixler, og man kan stille lukkertid og blending. Det eneste som er redigert med PC er størrelsen (og lyset på Puma bildet.)

 

Ett bilde til som viser at man ikke behøver å finne den perfekte location for å ta ok bilder. Er tatt på Hydrosletta i Porsgrunn:

 

Bruker du stativ og lang lukkertid på noe av bildene? Kunne du tenkt deg å tatt et lite foto kurs for klubben, kanskje på neste møte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer et bilde som jeg har tatt selv. Er selvfølgelig veldig fornøyd selv, men motar gjerne komentarer på ting som kunne blitt bedre.

s6sk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei jo meget bra det da! Men synes at vinduene i bakrunnen ødela litt, har du justert fargene i photoshop?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heine Matre

Her kommer et bilde som jeg har tatt selv. Er selvfølgelig veldig fornøyd selv, men motar gjerne komentarer på ting som kunne blitt bedre.

 

Syntes bildet ditt ble bra jeg Heine! Det eneste å sette fingeren på må være det som er bak bilen din (aner ikke hva det er jeg...), pluss takrenna som går rett ned i bilen din!

 

Noe fotokurs føler jeg meg nok ikke kvalifisert til, er det noen som er det her i klubben, så må det jo være Mr.Dyrekorn....! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enig i at bilde hadde blitt mye bedre uten den firkanten bak bilen og takrenna. Bildet har jeg bare brukt Sephia knappen i ACDSee til å skape den fargen.

 

Må uansett si at etter min mening kunne dette bildet vert fra en Audi brosjyre på 90 tallet.

 

Feldig fint å få tilbakemeldinger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.