4" skråskjært runde enderør, hvor i Oslo får jeg kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg på utkikk etter 4" skråskjærte helt runde enderør. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette. Sjekket hos svensen eksos og de hadde ikke 4" skråskjærte runde. De hadde bare ovale.

 

Hvis noen også har bilder av dette på A4 B6 bare sleng det inn i denne tråden. Skal sette igang pimping på bilen nå som våren er på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan lage det selv, eller få noen til å lage det for deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett hos BilXtra,Mekonomen og Torshov feks? : klø : De pleier og ha en del slikt i rustfritt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 4 " 90 grader bend hos http://www.ahlsell.no/ som jeg skjærte i to med vinkel kutter! Da har man 45 garder:)

 

Lykke til.

 

Bilde_803.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett hos BilXtra,Mekonomen og Torshov feks? : klø : De pleier og ha en del slikt i rustfritt. ;)

 

Har ikke vært der enda, men skal ta en titt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten er denne 4". På siden deres stod denne som 2 1/4"

 

2 1/4" er diameteren på inngangen. Så på disse hos Svendsen da jeg skulle ha enderør til gamlebilen og mener de var 9 cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er oval 3" .4" er noe stort da. Koster ca 1000kr for 2 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 1/4" er diameteren på inngangen. Så på disse hos Svendsen da jeg skulle ha enderør til gamlebilen og mener de var 9 cm.

 

9 cm er litt mindre enn 4"=10 cm, det går bra det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 4" er helt perfekt jeg.... Kjør på.. mine er rette da men

PICT0008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry offtopic : men Espen det den peneste rompa på en a4 jeg har sett på lenge... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 4" er helt perfekt jeg.... Kjør på.. mine er rette da men

 

Den var nice den. Sånn vil jeg ha, men bare skråskjærte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 4" er helt perfekt jeg.... Kjør på.. mine er rette da men

 

 

Da har jeg bestemt meg,bli A4 8E 1.8TQ Avant på meg neste gang.. :D Nyyyydelig rumpe det der! :jegtarn:: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var nice den. Sånn vil jeg ha, men bare skråskjærte

 

Var i utgangspunktet ute etter skråskjærte jeg og men hadde litt problemer med å finne noen som ikke var ovale. Vet de finnes men bare ikke helt hvor : klø :

 

Høres jo ut som resulatet ble ok allikevel ;)

 

Lykke til i jakten!

 

Takk for hyggelige kommentarer forresten folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 4" er helt perfekt jeg.... Kjør på.. mine er rette da men

 

Var å så på de 4" hos Svendsen. Det er utvendig mål v. åpning ikke sant?

 

Jeg skal ha nytt på min A6 1,9 TDI. Men det blir helt vilt stort når to av disse kommer ved siden av hverandre.

3,5" er perfekt vil jeg tro, men finner ikke.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier så er jeg på utkikk etter 4" skråskjærte helt runde enderør. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette. Sjekket hos svensen eksos og de hadde ikke 4" skråskjærte runde. De hadde bare ovale.

 

Hvis noen også har bilder av dette på A4 B6 bare sleng det inn i denne tråden. Skal sette igang pimping på bilen nå som våren er på vei.

 

Mener jeg så det på:

rakaror.se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å så på de 4" hos Svendsen. Det er utvendig mål v. åpning ikke sant?

 

Jeg skal ha nytt på min A6 1,9 TDI. Men det blir helt vilt stort når to av disse kommer ved siden av hverandre.

3,5" er perfekt vil jeg tro, men finner ikke.....

 

Utvendig mål ja.. 3,5 tilsvarer ca 90mm, hadde 2x80 på gamle A4n og det kunne godt vært noe større..

Remus skal ha bakpotte med 2x90mm utblås til A6 såvidt jeg husker.. Lette etter det til Min gamle A6 men droppet det da jeg bestemte meg for å bytte bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Bilens Eksos like ved Økern istad. Der hadde de 4" = 10 cm runde skråskjærte, men kun 1 stk. Jeg trenger jo 2, men de hadde dette på bestilling. Det skulle komme inn om ca 2 uker så jeg drar dit da. Ser ikke bort ifra at det blir nye enderør på meg før sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å så på de 4" hos Svendsen. Det er utvendig mål v. åpning ikke sant?

 

Jeg skal ha nytt på min A6 1,9 TDI. Men det blir helt vilt stort når to av disse kommer ved siden av hverandre.

3,5" er perfekt vil jeg tro, men finner ikke.....

 

3.5" har de på Bilens Eksos. Så det der idag, men de var ikke skråskjærte da, men runde var de. Der har de mye greiere priser enn Svendsen Eksos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 1/4" er diameteren på inngangen. Så på disse hos Svendsen da jeg skulle ha enderør til gamlebilen og mener de var 9 cm.

 

Sjekket disse på Svensen Eksos. Disse var kun 3". Hvor stort er det i cm da? 3,5" er 9 cm ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 4" er helt perfekt jeg.... Kjør på.. mine er rette da men

 

Er dette 4"? Er åpningen på disse 10 cm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3.5" har de på Bilens Eksos. Så det der idag, men de var ikke skråskjærte da, men runde var de. Der har de mye greiere priser enn Svendsen Eksos.

 

OK! Da er det rett ut i bilen da!! I Oslo ved Polet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.