Anbefalte innlegg

Virker som om Heia er et populært sted... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja stedet er heia når det er vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men ble litt skremt i vinter når jeg hørte politiet hadde "rassia" der oppe. Sperret inn og ut kjørselen og tok ALLE som var inne på omerådet.

Kan rett og slett ikke skjønne hvorfor de skal bry seg midt inne i skogen langt vekk fra allmen ferdsel der vi ikke forstyrrer og plager noen. Men sånn er nå norge. Kjører du bil er du dømt til å bli jaktet på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må være den eneste som ikke har merket noe til politi der i såfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sladde litt der tenkte jeg og noen kompiser... Kom bare til krysset ved "oversiktstavla"... (første krysset man kommer til fra hovedveien), der sto polisen med blålys, kjørte så til høyre og de fulgte etter.

De stoppet oss og spurte hva vi skulle her, kunne ikke ta oss for noe så vi slapp seff unna.

Men ja som dere sier, kjett at de skal ta folk inne på et område der det bare går ut over våre egne biler...

 

Andre ganger har vi vært der flere timer uavbrutt... Ikke kult om de ser en i sladd ass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo organisert noe da. 1 står ved innkjørselen med walki og sier ifra hvis det kommer noen og da er det bare å stoppe bilene. Bare å bytte på å holde vakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den ass, holder gjerne vakt selv!

 

Synes vi må ta turen når det blir litt snø her omkring. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen en gammel tråd her med årets første quattro og nysnø:

 

DSC00529.JPG

 

DSC00532.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor??

 

Ooops glemte å fortelle det. Bildet er fra Ringkollen på mandag kl 1500. Ingen skigåere, bare meg, Izzy og et par store parkeringsplasser: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :D

 

Skal på hytta til helga jeg, 35cm snø der allt. gleder meg! pics kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når kommer snøen til Trondeim da? : klø : er jo tørre og fine veier hær ennå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg har venta på litt snø nå i over 1 mnd:( vil ivei å dra litt piruetter:( men må vel se langt etter snø hvis vi ser p åyr:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snør i skien nå :(

 

Så morro :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par snøbilder av bilene mine:) alltid kjekt med snø og quattro!!: rock :

 

Greit nok, det første er ikke snø, men den gode gamle 90`en min som alltid var klar for litt rundinger:)

 

up1.JPG

 

up2.JPG

 

up3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nice cato :D Gleder meg til første vinter med Q nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er snø i oslo nå, var mye snø på tryvann forrige dagen, og det var endel igår kveld kl 22, og har snødd hele natten så er vel ender der oppe nå :)

 

Men er dessverre litt politi der også, men den politibilen som kom opp forrige dagen sa at vi fikk lov og slædde der oppe så lenge vi ikke fortsatte lekingen på veien opp/ned fra tryvann og at om de så det skulle de slå hardt ned på det. Men han sa også at politikken i oslo er at det ikke er lov så egentlig må de be oss dra derfra, men han var hyggelig og forstod at vi ville leke så han sa det var greit så stakk han etterpå, etter det så vi ikke noe politi der resten av kvelden/natten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er snø i oslo nå, var mye snø på tryvann forrige dagen, og det var endel igår kveld kl 22, og har snødd hele natten så er vel ender der oppe nå :)

 

Men er dessverre litt politi der også, men den politibilen som kom opp forrige dagen sa at vi fikk lov og slædde der oppe så lenge vi ikke fortsatte lekingen på veien opp/ned fra tryvann og at om de så det skulle de slå hardt ned på det. Men han sa også at politikken i oslo er at det ikke er lov så egentlig må de be oss dra derfra, men han var hyggelig og forstod at vi ville leke så han sa det var greit så stakk han etterpå, etter det så vi ikke noe politi der resten av kvelden/natten :)

 

Jeg var på tryvann med en hvit evo igår rundt 22: rock :

Var glatt, men føler jeg er litt ferdig med parkeringsplasser. Vi tok en tur ned på bogstad, og innover sørkedalen. DER VAR DET BRA!!

Hva slags bil kjørte du??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg til oslotur om 2 uker, og ikke minst turen over hemsedalsfjellet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt misunnelig når jeg landet på Gardermoen igår og såg SNØV!!!

Deretter landet på Vigra hvor det var ti grader og tørt :(

 

Nå er det typisk nesten-vintervær, 1 grad og tørt..

 

Her er første snøen ifjor, is med nysnø :evil:

 

th_MOV00380.jpg

 

Kamerafolka forventa tydeligvis at jeg bare skulle snurre i en liten sirkel : klø :

Type haldex-piruett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når kommer snøen til Trondeim da? : klø : er jo tørre og fine veier hær ennå!

 

tro meg , det er ikke bare du som venter på snøen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, he kul video Klyve. Ser godt hvor det er, har lagt igjen noen timer, og ikke minst liter der oppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint om snøen kunne lagt seg!! Er misunnelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.