#101 Skrevet November 15, 2009 Hva skjedde da? Det gikk bra, heldigvis. Var LITT nervøs når jeg putra forbi politiet der, haha.. De slapp alle forbi og lot oss dra, før de tok en runde inn på området for å se om det var noen som ble igjen. Var kanskje 15+ biler der, men de lot oss faktisk dra uten å gjøre noe. Kanskje fordi vi var såpass raske ut og godtok at vi måtte dra. Men hvordan finner liksom politiet ut at vi er der? Er vel ingen hus i nærheten der som kan være sladrekjærring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 15, 2009 hehe...så fort det er snø, VET de at noen er der og leker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 15, 2009 Det gikk bra, heldigvis. Var LITT nervøs når jeg putra forbi politiet der, haha.. De slapp alle forbi og lot oss dra, før de tok en runde inn på området for å se om det var noen som ble igjen. Var kanskje 15+ biler der, men de lot oss faktisk dra uten å gjøre noe. Kanskje fordi vi var såpass raske ut og godtok at vi måtte dra. Men hvordan finner liksom politiet ut at vi er der? Er vel ingen hus i nærheten der som kan være sladrekjærring? det er firma der som har døgndrift. og det er dem som ringer stort sett. visst ikke så veit politiet at det er folk der når det er snø. nettopp pga at det ikke er noen hus i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 15, 2009 (endret) Var i sverige i går på "julehandel" og fikk kjøre på skikkelig deilig snøføre hele veien 40mil med 5-10cm nysnø og S4...... HERLIG!!! Stemningsbilde fra Østersund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 16, 2009 Ellers er det mange klassiske steder i området da. Særlig om en tar Auskog -> Årnes over skauen... (mangen - bjørknes - rakkeie - sagstua - østgaard - årnes). Se opp for skogens kongler og gråtasser uten lys (da kjører dem nemlig i fylla) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 16, 2009 detta blir en hard vinter uten quattrobil på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 16, 2009 detta ser gøy ut, men desverre har jeg lerver inn skiltene på go bilen for vintern=(, angrer, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 16, 2009 Mine første løkringer med s2'n... Desverre ikke mye snø å se....................... http://www.youtube.com/user/fastolsen#p/a/u/2/lG_vSYZgovQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 17, 2009 :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 20, 2009 (endret) Mine første løkringer med s2'n... Desverre ikke mye snø å se....................... http://www.youtube.com/user/fastolsen#p/a/u/2/lG_vSYZgovQ haha, det er uttafor jobben min dem har kamerar rundt hele bygget, så pass på dem ringer politiet for ingenting har jo lagt noen rundinger der selv da men vi slutter senest kl 10, så alt etter det er jo fritt fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 22, 2009 haha, det er uttafor jobben min dem har kamerar rundt hele bygget, så pass på dem ringer politiet for ingenting har jo lagt noen rundinger der selv da men vi slutter senest kl 10, så alt etter det er jo fritt fram Får håpe dem ikke anmelder meg da:O Faen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 22, 2009 Noen som vet om det er snø på tryvann nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 23, 2009 Noen som vet om det er snø på tryvann nå? Tørt og jævelig der nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 23, 2009 Kan anbefale alle en tur til hemsedal hvertfall, hvis man har tid og ork Var der nå på søndag, og det var helt RÅTT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 23, 2009 :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 15, 2009 (endret) Er kanskje ikke nysnø, men den er ikke mer enn én dag gammel. Filma med et halvdårlig mobilkamera, og så bare klippa sammen litt hurtig nå før jeg legger meg. Første lille biten er med Subaru'n til en kolega, så er det Audi'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 16, 2009 Ah, savner snøen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 16, 2009 tja noen korte klipp bare. en kompis sinhttp://www.youtube.com/user/DuNmeyer#p/a/u/1/2yLVlmDzkG8 min sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 16, 2009 hmm.. drivledd som er gåent på den siste filmen her eller? Høres slik ut:p Har du bare 1. gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 16, 2009 hmm.. drivledd som er gåent på den siste filmen her eller? Høres slik ut:p Har du bare 1. gir? var en mansjett halvveis av som dreiv og rasla i snøen...fikk bytta den Prøvde andre gir på rundene etterpå,men vcar ikke mer strøm på mobilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Desember 16, 2009 hmm.. drivledd som er gåent på den siste filmen her eller? Høres slik ut:p Har du bare 1. gir? Hehe, stussa på det samme jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Desember 16, 2009 fra januar men, snø og quattro hører sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Desember 17, 2009 fra januar men, snø og quattro hører sammen! Heeerlig lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Desember 17, 2009 det er firma der som har døgndrift. og det er dem som ringer stort sett. visst ikke så veit politiet at det er folk der når det er snø. nettopp pga at det ikke er noen hus i nærheten. Det er et hus eller 2 hus der, mellom hovedveien og heia område. Dem blir grinete om du kjører hele runden. Men kjører du bare lille runden hører vi stort sett ikke noe fra snuten. Dem kommer dit iblant, det er ikke ofte når man er der oppe mange dager i uka Men fredager er å anbefale, da har dem mer enn nok med slossing og dritt etter kl 0000 i lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...