#126 Skrevet Desember 18, 2009 Første vinteren med quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Desember 20, 2009 to til, vi kjeda oss litt kan en si. stengt område såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Desember 20, 2009 Siden vi er inne på quattro og snø. Så nettopp et bilde i en artikkel på vgnett som var litt morsom. Står div bilmerker med fwd å sliter, og se hva som kommer tuslende ved siden av. 2 stk. Audi. Om de har quattro vet jeg ikke, men passet så utrolig bra. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=583085 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Desember 20, 2009 GENIALT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Desember 20, 2009 Siden vi er inne på quattro og snø. Så nettopp et bilde i en artikkel på vgnett som var litt morsom.Står div bilmerker med fwd å sliter, og se hva som kommer tuslende ved siden av. 2 stk. Audi. Om de har quattro vet jeg ikke, men passet så utrolig bra. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=583085 Dette er vel relativt typisk... Kom nettopp igjen fra en kompis oppe litt høyt i ett byggefelt her, var bra glatt i bakkene der, påvei ned igjen møtte jeg en 520 som brukte hele veien på å ikke komme opp. Nesten så jeg stoppet å tilbø meg å taue fyren opp, men jeg tror det hadde ødelagt imaget til boyracern.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Desember 20, 2009 Dette er vel relativt typisk... Kom nettopp igjen fra en kompis oppe litt høyt i ett byggefelt her, var bra glatt i bakkene der, påvei ned igjen møtte jeg en 520 som brukte hele veien på å ikke komme opp. Nesten så jeg stoppet å tilbø meg å taue fyren opp, men jeg tror det hadde ødelagt imaget til boyracern.. Hahah, skulle rygga han opp bare på pur f så kunne han anskaffet seg et ordentlig bil merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Desember 20, 2009 Hahah, skulle rygga han opp bare på pur f så kunne han anskaffet seg et ordentlig bil merke. Er en faktor det der at man kommer ikke opp bakker med mye hjulspinn, vel med quattro gjør man det. Men "normalt" er det jo det berømte egget under gassfoten som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Desember 21, 2009 Første året mitt med Quattro og Kommer frem over alt så lenge det ikke blir for høy snø. Var leiken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Desember 24, 2009 Riktignok ikke quattro, men gøy alikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Desember 25, 2009 Soria Moria runden anbefales ja ! Her er en film vi lagde for noen år siden (2002) med Soria Moria-Runden bl.a Lokalkjente vil vel kjenne seg igjen. Kjør forsiktig =) Endelig en film med skikkelig kjøring! Å stå og spinne rundt og rundt på is imponerer meg like mye som sengevæting;) Sorry guys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Desember 26, 2009 X2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 26, 2009 Endelig en film med skikkelig kjøring!Å stå og spinne rundt og rundt på is imponerer meg like mye som sengevæting;) Sorry guys:) Heftig filmen til Thomas ja Skulle ønske noen la ut filmen fra (Sigdal?) i 2002 , med trondheim lokallag og Co Heftig bane og tur-retur kjøring med Øystein Wige og den grønne S2`n i spissen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Desember 26, 2009 Mimrer litt med 90 quattroene til Vidar gustavsen , Marius Solheim og reste av Audisentrum-gjengen på Sigdal 2004 Herlig quattro kjøring med skikkelige Audier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Desember 26, 2009 Skal prøve å få tak i en film vi filmet forrige helg.. hadde 4 min og 50 sekunder med sladding oppover fjellet til Skeikampen, i 80-90 km/t hele veien. Kjørte ikke rett fram i det hele tatt! Dette var dog med en E34 525i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Desember 27, 2009 Endelig en film med skikkelig kjøring!Å stå og spinne rundt og rundt på is imponerer meg like mye som sengevæting Sorry guys Men må starte en plass da Har noe med det også å gjøre! Litt kos med S3en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Januar 13, 2010 Ikke så mye å skryte av, men det eneste jeg har på film ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Januar 13, 2010 Selvfølgelig på lukka bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Januar 13, 2010 uff, jeg savner quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Januar 13, 2010 Her er mitt bidrag til denne tråden: Ikke akkurat noe syke greier men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Januar 13, 2010 (endret) "brøyting" av snø så folk kommer seg ut fra bensinstasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Januar 13, 2010 Mista eksosen Pål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Januar 13, 2010 (endret) Hah Nei, er eksos fra s4 2.7t. Ble dessverre litt for mye av det gode enn det jeg egentlig hadde tenkt meg Men er kun på litt turtall da. På vanlig kjøring er det bra Inne i kupeen høres det nesten ikke i det hele tatt.. Så ble litt overraska over hvor mye det bråka på utsida selv... men men Høres værre ut enn det er Sånn, da har jeg fått forsvart meg selv litt hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Januar 13, 2010 Kom bittelitt snø en natt hos oss også, hehe.. Klarte iaf å kjøre meg fast med quattro'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Januar 13, 2010 Likte siste filmen til morten :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Januar 13, 2010 Ikke alle er like heldig med nysnøen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...