Anbefalte innlegg

Skal ha RS4 18" 225/40/18 på Passaten min.... Noen som vet om det er Sharif som er billigst eller om det er noen som kan konkurere på pris?

 

 

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha RS4 18" 225/40/18 på Passaten min.... Noen som vet om det er Sharif som er billigst eller om det er noen som kan konkurere på pris?

 

 

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal moderere meg litt...

 

 

Hva er penest? RS6 eller RS4 18" på Passat 99 STV?

 

 

Synspunkter evt bilder mottas med stor takk! :-)

 

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal moderere meg litt...

 

 

Hva er penest? RS6 eller RS4 18" på Passat 99 STV?

 

 

Synspunkter evt bilder mottas med stor takk! :-)

 

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du min med 8,5x18" med 235/40 dekk

Så kan du bedømme selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du min med 8,5x18" med 235/40 dekk

Så kan du bedømme selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke meningen å være kjip. rs4 er for all del pene hjul. men når de bil levert som standard hjul på så å si alle biler som ruller ut fra møller. og det ellers også er veldig mange som har de, så ville jeg personlig kjøpt noen hjul som ikke alle 4 naboene mine har... (Ikke ta dette personlig, men det er min mening...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke meningen å være kjip. rs4 er for all del pene hjul. men når de bil levert som standard hjul på så å si alle biler som ruller ut fra møller. og det ellers også er veldig mange som har de, så ville jeg personlig kjøpt noen hjul som ikke alle 4 naboene mine har... (Ikke ta dette personlig, men det er min mening...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. kan være med på tankegangen din men...

 

Forslag da til hvilke 18" som kunne vært pene på en sort Passat?

 

Skal ikke koste skjorta...

 

 

Takk for synspunkter.

 

 

Jan D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. kan være med på tankegangen din men...

 

Forslag da til hvilke 18" som kunne vært pene på en sort Passat?

 

Skal ikke koste skjorta...

 

 

Takk for synspunkter.

 

 

Jan D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" RS ble i alle fall mitt valg på sort bil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" RS ble i alle fall mitt valg på sort bil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

det er ikke meningen å være kjip. rs4 er for all del pene hjul. men når de bil levert som standard hjul på så å si alle biler som ruller ut fra møller. og det ellers også er veldig mange som har de, så ville jeg personlig kjøpt noen hjul som ikke alle 4 naboene mine har... (Ikke ta dette personlig, men det er min mening...)

 

100% enig.... RS4 felgene er pene, men det er utrolig kjedelig når alle har det. Tidligere var det ikke så ofte en såg de på Passat men nå er det blitt veldig vanlig også på VW. Bruk fantasien og kjøp noe helt annet enn RS4 og RS6 felger er mitt råd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

det er ikke meningen å være kjip. rs4 er for all del pene hjul. men når de bil levert som standard hjul på så å si alle biler som ruller ut fra møller. og det ellers også er veldig mange som har de, så ville jeg personlig kjøpt noen hjul som ikke alle 4 naboene mine har... (Ikke ta dette personlig, men det er min mening...)

 

100% enig.... RS4 felgene er pene, men det er utrolig kjedelig når alle har det. Tidligere var det ikke så ofte en såg de på Passat men nå er det blitt veldig vanlig også på VW. Bruk fantasien og kjøp noe helt annet enn RS4 og RS6 felger er mitt råd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve A8 felger. Du finner bilde av de i annonsen fra wheelie over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve A8 felger. Du finner bilde av de i annonsen fra wheelie over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor "bare" 18"? Finnes jo i 19" og....

 

Mvh

Jim -som har Golf 2 med 18"....:)-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes 18" tora felger er utrolig pene. (kjører i dag på 18" rs4 felger samme som christian) men, til nesle år blir det enten Oz rial lemans eller tora i 19" på passaten min. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte veldig godt de som var på den røde RS Passaten som ble solgt her en dagen men... de så fryktelig dyre ut....

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke du skal velge 18 rs4 felger..... er vel litt for mange som har dem?? og det er jo liksom en audi felg da.. men for all del dem er pene.. fruen hadde også veldig lyst på dem.. men klarte og overtale henne.. og hun skulle ihvertfall ikke ha 19 sa hun... men så hadde hun ikke prøvd 19 før da...

 

Og hva ble det?? jo 19" Rial Le Mans. med 235/35-19... blei utrolig pent.. og fruen angrer ikke.. er stor fornøyd med de hjulene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Døvik

Likte veldig godt de som var på den røde RS Passaten som ble solgt her en dagen men... de så fryktelig dyre ut....

 

 

Jan D

 

Er ikke såå dyre, blar du opp 40' så får du nok til ett sett emd slike ;) Du får de nok endel billigere, men veil pris er ikke så langt ifra 10' pr hjørne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.