Telemark: Gatebil On Ice, Felles kjøring..

Anbefalte innlegg

Hello, er det noen i klubben som skal på gatebil on ice?? Det hadde vært kult å kjøre samlet.. Det er allerede endel biler fra grenland som er samlet og som skal oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når drar dere? 6? Jeg må kjøre om drammen. p.g.a skal hente ei kjerring: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil være der kl 11:00... Tar vell 2,5 time bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

142.2 km 2 t 3 min Da er det den raskeste veien.

Mitt tilfelle som skal om drammen har da 177.0 km 2 t 12 min. er selvsagt bedre veier om man kjører om drammen. Raskeste går siljanveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er likegreit å kjøre e18? i og med det er jækla glatt de andre veiene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

08:00 fra Moheim... Vi kjører via drammen.. http://www.gulesider.no mener vi vil bruke 2 timer og 15 minutter. Jeg vil tippe vi er der rett før 11..

 

Skal vi møte noen på veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 sikre biler, til nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0800 Moheim er supert. personlig syntes jeg det er litt synd og dra så sent som klokka 8. Må garantert regne med kø inn på stedet. ettersom jeg husker sist jeg var der var det ikke gode parkeringsmuligheter.... Håper det da kan bli mulighet for og ta en "pause" i drammen.... så jeg får henta ei kjerring: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et lite tips har vi bestemt oss for å ikke kjøre E18... pga. den tunnelen er stengt.. det vil ta MYE ekstra tid :S :S Tror det blir Wattenberk 08:00 .. Kjører skauen oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsgrunn-->Drammen e18 hele veien: 1time 14min

Porsgrunn-->Drammen om holmestrand: 1time 25min

 

Kjører heller 10min lengre for og kjøre på orntlige veier gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte omvegen på E18 forrige helg, tok jævla lang tid. Men da var det en del trafikk da. Tipper jeg brukte hvertfall 25min ekstra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.