Endelig SNØ i Sarpsborg! :)

Anbefalte innlegg

Jeg og brodern kan umulig være de eneste som benyttet sjansen med nysnø til å tilegne oss litt bedre kjørekunnskaper. Det er selvsagt for erfaringens skyld man må håndtere bilen på grensen, oppfordrer jo ikke til herjing her! : rolleyes

 

IMG_1232copy.jpg

IMG_1234copy.jpg

IMG_1236copy.jpg

IMG_1237copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dette ser bra ut Knut/Alex.

 

Jeg har klippet den hellige ledningen og selvfølgelig tillegnet meg litt bedre kjøreegenskaper i de siste dager jeg også ;)

 

Så bilen til Alex her om dagen med helt hvite felger (fyllt av snø) og hvit oppover langs hele siden.. Er jo ikke noe vits i å fortelle om mine tanker da ;)

 

Kan tro jeg får prøvd bilen til og fra jobb hver dag nå :D Turen til Jelsnes er helt sinnsykt rå : rock :

 

Skal se å få tatt noen bilder og lastet inn selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen til Alex her om dagen med helt hvite felger (fyllt av snø) og hvit oppover langs hele siden.. Er jo ikke noe vits i å fortelle om mine tanker da ;)

 

Hehe, ikke lett å bortforklare den nei :D Jelsnes veien må jo være mekka for quattro nå.. Kanskje jeg skal få brodern med en tur opp Missingmyrveien også, den begynner jeg å kjenne som min egen baklomme ( svigers bor oppover der ), og mer moro enn smale, snølagte veier finnes ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, sånn som purken sa til oss.. "kan dere ikke heller dra opp en tur på kampenes å herje, så slepper dere å være en fare for traffikken"..

 

og er seriøst gøy oppå der og ;) måtte dra opp en gammel bmw der om søndan xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på kampenes på søndag jeg og ... så kjørte vi til askim ... mye fine veier der:) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, sånn som purken sa til oss.. "kan dere ikke heller dra opp en tur på kampenes å herje, så slepper dere å være en fare for traffikken"..

 

og er seriøst gøy oppå der og ;) måtte dra opp en gammel bmw der om søndan xD

 

kjørte du den svarte e 30ien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nesten gitt opp håpet på å få trent på quattro-kjøringa i år jeg.. men så kom vinter'n : rock :

Har fått dratt noen runder jeg og, men ingen bilder enda.. Det får vente til jeg blir litt bedre : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte du den svarte e 30ien

 

nei jeg kjørten ikke ;P

 

 

 

 

 

satt forresten på en impreza GT og fy faen det gikk :evil: lå breit oppover skauveier og akselererte helt vilt på glatta! niiice bil : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører folk sier at politiet patruljerer oppom kampenes minst 3 ganger daglig for å få bukt med denne kjøringen også der.... Men sneik med med Hiacen til min far opp dit i natt... Utrolig ubrukelig bil på glatta var konklusjonen...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre bra "slæddeplasser" i området da? Masse snø ute nå jo

:klapp: :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett bra sted er veien over tveter ... går fra sandbakken til børtevann..... netopp kjørt der nå .. kongeforhold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da vet jeg det til neste gang;)

Snøen blir vel ikke liggendes så lenge vel,men sinsykt morro med 4wd: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg koste meg på Svinesundsparken idag jeg.. :) Der var det igrunn fint!

 

Ellers liker jeg meg på biltilsynet i Fredrikstad.. Er bare 2 svinger der, men man får utrolig god fart i disse to! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja veien bak der ved biltilsynet er kongebra xD hehe..

 

aldri sett en poltibil der oppe jeg, var der nesten hver dag det var snø i fjor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.