#1 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg og brodern kan umulig være de eneste som benyttet sjansen med nysnø til å tilegne oss litt bedre kjørekunnskaper. Det er selvsagt for erfaringens skyld man må håndtere bilen på grensen, oppfordrer jo ikke til herjing her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Hehe, dette ser bra ut Knut/Alex. Jeg har klippet den hellige ledningen og selvfølgelig tillegnet meg litt bedre kjøreegenskaper i de siste dager jeg også Så bilen til Alex her om dagen med helt hvite felger (fyllt av snø) og hvit oppover langs hele siden.. Er jo ikke noe vits i å fortelle om mine tanker da Kan tro jeg får prøvd bilen til og fra jobb hver dag nå Turen til Jelsnes er helt sinnsykt rå Skal se å få tatt noen bilder og lastet inn selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Så bilen til Alex her om dagen med helt hvite felger (fyllt av snø) og hvit oppover langs hele siden.. Er jo ikke noe vits i å fortelle om mine tanker da Hehe, ikke lett å bortforklare den nei Jelsnes veien må jo være mekka for quattro nå.. Kanskje jeg skal få brodern med en tur opp Missingmyrveien også, den begynner jeg å kjenne som min egen baklomme ( svigers bor oppover der ), og mer moro enn smale, snølagte veier finnes ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2007 vel, sånn som purken sa til oss.. "kan dere ikke heller dra opp en tur på kampenes å herje, så slepper dere å være en fare for traffikken".. og er seriøst gøy oppå der og måtte dra opp en gammel bmw der om søndan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 var på kampenes på søndag jeg og ... så kjørte vi til askim ... mye fine veier der:) :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 vel, sånn som purken sa til oss.. "kan dere ikke heller dra opp en tur på kampenes å herje, så slepper dere å være en fare for traffikken".. og er seriøst gøy oppå der og måtte dra opp en gammel bmw der om søndan kjørte du den svarte e 30ien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2007 Hadde nesten gitt opp håpet på å få trent på quattro-kjøringa i år jeg.. men så kom vinter'n Har fått dratt noen runder jeg og, men ingen bilder enda.. Det får vente til jeg blir litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 kjørte du den svarte e 30ien nei jeg kjørten ikke ;P satt forresten på en impreza GT og fy faen det gikk lå breit oppover skauveier og akselererte helt vilt på glatta! niiice bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 Hører folk sier at politiet patruljerer oppom kampenes minst 3 ganger daglig for å få bukt med denne kjøringen også der.... Men sneik med med Hiacen til min far opp dit i natt... Utrolig ubrukelig bil på glatta var konklusjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2007 Er det noen andre bra "slæddeplasser" i området da? Masse snø ute nå jo :klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2007 ett bra sted er veien over tveter ... går fra sandbakken til børtevann..... netopp kjørt der nå .. kongeforhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2007 Ok,da vet jeg det til neste gang;) Snøen blir vel ikke liggendes så lenge vel,men sinsykt morro med 4wd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg koste meg på Svinesundsparken idag jeg.. Der var det igrunn fint! Ellers liker jeg meg på biltilsynet i Fredrikstad.. Er bare 2 svinger der, men man får utrolig god fart i disse to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2007 ja veien bak der ved biltilsynet er kongebra hehe.. aldri sett en poltibil der oppe jeg, var der nesten hver dag det var snø i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...