Avstemming for årets lokallagsstyre!

Er du enig i oppsettet for årets styre i Lokallaget?  

12 stemmer

  1. 1. Er du enig i oppsettet for årets styre i Lokallaget?

    • Ja,jeg er enig i foreslått oppsett.
      12
    • Nei,dette godtar jeg ikke.
      0


Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Nå har jeg sett meg lei på at lite skjer her,og kjører på med avstemming for årets styre. Rett og slett for å bli ferdig med det.

 

Det har i foregående tråd om forandringer i lokallagets styre,kommet frem to skisser for hvordan vi vil at årets styre skal se ut.

 

Men, etter litt interne diskusjoner og slikt,kom vi frem til at vi vil gå for dette oppsettet.

 

Det ser da slik ut:

 

Der fùrer:[Moderator?]

Hans Strømseng

 

Nk:[Moderator?]

Diskuteres,og tildeles styremedlem ved første styremøte.

 

Sekretær:[Moderator?]

Jan G. Krogh

 

Styremedlem: [Moderator?]

Kristian Breivik

 

Styremedlem:[Moderator?]

Ketil Falstad

 

Styremedlem:[Moderator?]

Bård Even Skogaker

 

Som dere ser her,så står Nk-stillingen åpen. Denne stillingen vil jeg at vi ved et senere tidspunkt,der alle i styret er på plass,diskutere oss i imellom,og tildeler den posisjonen til en av de som blir valgt som styremedlemmer.

Denne stillingen skal avlaste og være stedfortreder for lederen ved eventuelle treff/møter som lederen ikke kan møte på.

 

Har også tatt meg friheten å føre Bård Even på lista over styremedlemmer,da han var med i forrige år,og jeg synes vi to fikk til et godt samarbeid.

 

Så,avstemmingen foregår på dette viset:

 

Er dere ENIGE,så hekter dere av for "Ja,jeg er enig i foreslått oppsett." i avstemmingsfeltet øverst i denne tråden.

 

Er dere UENIGE,så hekter dere av for "Nei,dette godtar jeg ikke." i avstemmingsfeltet øverst i denne tråden.

 

Alle stemmer,uansett positivt eller negativt,vil jeg gjerne at dere begrunner med et svar på denne tråden. Alt som ikke kan knyttes til denne tråden,og avstemmingen vil bli fjernet fra tråden.

 

De som står på denne lista over foreslått leder,sekretær og styremedlemmer bes om ikke å stemme!!

 

Håper vi får tatt en beslutning nå,så vi får begynt å planlegge årets sesong,som forøvrig er "spekka" med treff i fjern og nær.

 

Mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser bra ut! Har muligheter til å bli mer aktiv i lokallaget etterhvert nå jeg også, ettersom jeg flytter oppover igjen, og fortsetter utdanningen på steinkjer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med det nye styret? Lite action her inne syns jeg... Ser det er 7stk som har svart "ja" i skrivende stund. Regner med det kun er medlemmer som ikke er "nominert" som har stemt..? Hvor lenge skal vi vente, evt hvor mange svar skal vi se for oss å ha som et minimum? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med det nye styret? Lite action her inne syns jeg... Ser det er 7stk som har svart "ja" i skrivende stund. Regner med det kun er medlemmer som ikke er "nominert" som har stemt..? Hvor lenge skal vi vente, evt hvor mange svar skal vi se for oss å ha som et minimum? : klø :

 

tja, ser det er satt en dato som avstemningen går ut da. kan jo holde den frem til da, men er jo 9 stk som har stemt ja til forslaget så er vel ikke så veldig mange flere i lokallaget nesten som kan stemme??

 

Det som må avtales er jo om når første styremøtet skal være pga skal mye til for at dette ikke går igjenom...

 

noen som er enige?

 

En annen ting er at det er 9 som har stemt men ingen som har skrevet begrunnelse: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner ingen av dere og har ikke peil på hvem dere er så stoler på dere :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,da var vi visst ferdige med denne avstemminga.

 

Annonserer videre gang etterhvert,må snakke med nåværende leder,og få ordna alt opp mot klubbens hovedstyre osv.

 

mvh

Hans Strømseng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.