Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som kan se litt mellom fingrene på litt soting og senking ved en eu godkjenning?? Gjelder passat`n...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv biltilsynet på notodden... De er vist sløve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv biltilsynet på notodden... De er vist sløve

 

Tro meg, IKKE gjør det:)

 

Kan hende du treffer en mann ved navn Lars Kobro, som er skikkelig vrien.

De er litt sløve når det gjelder "vanlige" ting.

 

Men akk når det gjelder senk, soting, eksos anlegg og div som vi syns er kult! Er de noen forbanna Rass***:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT her men: ikke det jeg har hørt:p hehe, skal jeg vise min noen gang så kjører jeg nok over heia til dere:P hehe, tror ikke en eneste bil i kongsberg har blitt godkjent der med noe annet en hva som stod på org:P hehe, men biltilsyntes rundt prosgrun er vel snille? eller noe rundt der? sandefjord? en kompis godkjente crx'n sin der da han tok inn den:P hehe, det gikk jo fint:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen som kan se litt mellom fingrene på litt soting og senking ved en eu godkjenning?? Gjelder passat`n...

 

Såfremt du har papirene i orden på senking/hjul, noe du må til Biltilsynet å få godkjent på forhånd, burde vel ikke det være noe problem. Jeg var innom der i oktober med 19" og KW, noe som ble godkjent. Kan kanskje være lurt å justere opp høyden på bilen litt på forhånd. De er nøye med tommestokken i hjulbuene. Du kan jo "prøvekjøre" med noen plankebiter som du blir testa på der nede.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg, IKKE gjør det:)

 

Kan hende du treffer en mann ved navn Lars Kobro, som er skikkelig vrien.

De er litt sløve når det gjelder "vanlige" ting.

 

Men akk når det gjelder senk, soting, eksos anlegg og div som vi syns er kult! Er de noen forbanna Rass***:rolleye:

 

Han godkjente faktisk min Audi 90 med ombygd justerbart understell, men sløv var han ikke..

 

Vet forresten ikke om noen her i distriktet som er "sløve". Det må være om du kjenner noen;)

Lykke til ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men biltilsyntes rundt prosgrun er vel snille? eller noe rundt der?

 

Såpass snille at de ikke tar eu kontroller lenger pga underbemanning(skien, det er ikke biltilsyn i porsgrunn), det fikk jeg beskjed om når jeg skulle bestille eu til golfen for noen dager siden. Så da ble naf skien isteden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

naf er jo et kaiptel i seg selv da:P hehe, der finner dem jo altid noe feil da, hvertfall naf i kongsberg;) ble dyrt forige gang jeg hadde bilen min inne der:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk greit sist jeg var på naf skien, 3 2er feil(mangla en hjulbolt, kabler til ekstralys og slitt belte), viste om alle sammen før kontrollen, men så var det en helt orginal bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har papirer på senking.. Det er sotinga jeg er litt bekymra for.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har papirer på senking.. Det er sotinga jeg er litt bekymra for.. :)

 

Litt dumt når det er vinter, men kjør begge siderutene foran ned:)

Det gjorde jeg og en kompis på Notodden! Gikk bra det, men da var det sommer og 30 grader +++.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har papirer på senking.. Det er sotinga jeg er litt bekymra for.. :)

 

Solfilm på rutene foran b-stolpen gir 2`er....mao. ikke Eu-ok. Både Skien Bil AS og Grenland Auto AS har godkjent film på mine biler to ganger tidligere. Kan kanskje være lurt å høre med de på forhånd. Kjedelig å bestille time + få de til å kontrollere når du på forhånd VET at det ikke blir godkjent. Da må du i værste fall av med filmen, godkjenne, for så å montere ny film igjen. Men hvem gidder det da ??? Er jo rimelig mange biler som går med solfilm pr. idag... Kontrollinstans er ikke like nøye på film overalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.