Hjelp til å finne billig bil

Anbefalte innlegg

Hei folk.. Skal ha en bil nummer 2. Tenker maks 25000. Helst Golf, men andre forslag vurderes.... Gidder ikke fare langt for å hente eller se på bil.... Maks 1 time fra tromsø.... Må være i god stand.(Har en bil som trenger konstant tilsyn å sluker BENSIN fra før)... Skal brukes til - fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsett å leite..... takker for tips, men har mest lyst på Størrelse golf eller mindre.... Golf 1 var spesiell men litt gammel.. Golf 2 eller nyere... strøken original golf 1 går også ant.... Følger med på finn og autodb.. Noen som kjenner noen som skal selge . La tipsene strømme på... blir bilkjøp seinest neste fri uke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt spesiell einser

5000kr

 

Begjært avregistrert 05.01.07. Ikke vist frem til kontroll... Ut fra registreringsnummeret på bildene hvertfall. Skriver dette bare fordi det sto i annonsen at den var EU-godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. har sjekket dette jeg og...... men begjært avregistrert? har snakket med selger og hun sier at hun har levert skiltene inn fordi hun ikke skulle betale årsavgift...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begjært avregistrert 05.01.07. Ikke vist frem til kontroll... Ut fra registreringsnummeret på bildene hvertfall. Skriver dette bare fordi det sto i annonsen at den var EU-godkjent.

 

 

Ok du mente Golf 1... Ja har sett den på nettet . ligget der i evigheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel si med handen på hjertet at golf en ikke er noe for deg som ikke vil bruke mye tid og litt penger for å rulle på veien :P jeg veit av en Peugot 505GTI 2,2 med sperre osv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet om en golf 2 syncro til ca. 20 tusen til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. interesting... Bilder? km år strøken....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.

Tiden renner ut. Må ha bil senest 16 februar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mm, det vet jeg ikke. Men du kan få nr. til han som har den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt bil. Ble en 91 mod Golf 2 1,3 cl 3 dørs. Med FULL defapakke.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis.. lykke med defa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lykte list til deg om du vil ha for en hundrings ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.