Alle fra langt oppi Gudbrandsdalen...

Anbefalte innlegg

Regner med at det er flere enn meg som synes at å ta en kveldstur til Rudshøgda for å på lokallagstreff er litt langt. Hadde det vert en ide å fått ordna til et treff på vår kant av fylket??? En samling på Otta foreksempel??

Er jo en del medlemmer fra oppi dala her ettersom jeg har forstått men man ser dem aldri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er jo selfølgelig en mulighet, send meg en pm med forslag og ideer så skal jeg ta dette opp i lokalags styre. kan jo ta en lang kollone opp til dere veit du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo også en mlighet ja: smil : . Men hovedideen min her var at vi som er fra området her skulle prøvd å fått til noe sosialt.

 

Har ikke mjøsa lokallag tenkt å dra til med et vintertreff da?? Tretten har jo gull-beliggenhet for hele distriktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vært fint med et treff oppi her en plass. Banen på isen ved Tretten ble vel åpna forrige helg. Var endel ute og lufta seg hørte jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Per Arne her, det er faktisk ikke gjort på en liten vending å kjøre ned til Rudshøgda... Jeg har riktig nok knapt 2 mil kortere vei enn ham, men likevel...:P Med mindre flest mulig medlemmer fra Nord- og Midt-dalen lager en liten kolonne selv, for å dra på et møte? Hadde jo vært moro å vært på et slikt, og sett hva som egentlig foregår...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synest dette hørtes ut som en kjempe ide Per Arne!!!

er for langt til sverige fra lengst oppi her ja:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er banen på Tretten åpen for alle da...? I fjor så jeg jo ikke annet enn politi som lekte seg utpå der... Men i tilfelle, kan jeg forhøre meg med en kollega, så kanskje vi kan stille med ambulanse for anledningen. Regner med det er påkrevd ved sånne treff... Hvis ikke, er det greit å ha uansett... Bare et forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isbana på tretten er åpen for alle. Onsdager og Lørdager er det åpen kjøring mot betaling. (200 per bil med fører, 25 kroner for passasjer. Kjøring med ispigg tillat hvis man bruker hjelm)

Torsdagskvelder leier politiet isbana for oss ungdommer. Gratis kjøring, men kun registrerte biler, og kun vanlige hjul.

 

Hvordan det vil være å leie isbana en dag vet jeg ikke. Men besøk http://www.losna-isbane.tk for mere info. En dag der hadde jo vært knall!

 

Edit: Første gang jeg er på den sida selv. Nesten skuffa. Så my plastikk som jeg drepte på den bana i fjor, så ble det ikke tatt bilder av meg. Men nå i år, som jeg satser liv å helse i volvo 240, da er jeg plutselig fotografert, men bare når jeg står rolig! Ser det er ett bilde av Lene Hagen der også, i hennes "flotte" røde Sierra..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.