Anbefalte innlegg

Er det noen i follo som har mere enn middels greie på trimmede G-60 motorer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøran Krogh? Han holder til i Hobøl tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du lurer på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer egentlig på det meste...hva jeg bør passe på ang RSR laderen,når jeg bør bytte reimer og div andre ting...egentlig litt innføring i hvordan jeg skal bruke bilen...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laderen bør overhales hver 50 000- 80 000 km avhenging av ladehjul str og kjøremønster. Jeg bytter den lille reima en gang i året eller ca hver 20 000 km

 

Aldri full gass eller ladetrykk før oljen er varm, ikke ruse bilen på tomgang osv...

 

Hvem har portet RSR laderen?

 

Ladetrykksmåler er et must IMHO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips,har nettop kjøpt bilen,men tror all trimming er gjort hos et firma i stavanger som heter ss tuning,har i hvertfall kvitt på rsr lader og chip osv derfra..rsr laderen har gått kun 5000 siden den ble montert,har også tenkt på dette med ladetrykksmåler,noen tips om hvor jeg skal/bør kjøpe dette?Også lurte jeg på om det var noen ide å sette på intercooler...eller gjelder det bare for turbo motorer?som sagt:er litt fersk i dette kompressor greiene...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det G60 har du allerede en stor fin intercooler foran radiatoren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he....ok,men da er det jo greit....: flau : : flau : :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er gjort hos ss tuning er det Stian Sele her på forumet som har gjort jobben ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst,det er faktisk han som har signert på kvitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det G60 har du allerede en stor fin intercooler foran radiatoren. ;)

 

Mulig jeg ser dårlig,men kan ikke se at det sitter noen intercooler på min corrado??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg ser dårlig,men kan ikke se at det sitter noen intercooler på min corrado??:confused:

 

På corradoen er den mye mindre og sitter under batteriet mot skjermen

bare å følge rørene fra g-lader og gasspjeldet

Se bilde her der er den byttet ut og det er satt en oljekjøler der den orginale IC`en satt

rustfjerning%20008small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHA!Da er det ikke rart jeg ikke så den...Har det noe for seg å bytte den med en større?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i follo som har montert større intercooler på corrado før som kan gi meg noen tips?:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i follo som har montert større intercooler på corrado før som kan gi meg noen tips?:tilber:

 

Jepp... nå er home.no nede så har ikke bilde men G60 rallye/G60 golf ic passer med litt innkorting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,takk for det,du skal ikke tilfeldigvis på lokallagsmøtet i dag??: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.