Hvem holder på med chip tuning i tromsø?

Anbefalte innlegg

Har chippet min bil hos SHS. Ble markant forskjell. Tok ikke lange tiden heller. Kan absolutt anbefale dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har chippet min bil hos SHS. Ble markant forskjell. Tok ikke lange tiden heller. Kan absolutt anbefale dem.

 

ka du betalte før chippen ho SHS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører heller orginal en chip hos shs,,=P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor all negativ kritik mot SHS? Håvard kan mer om motorer og tuning enn de fleste her inne på forumet. Hvis dere har blitt behandlet dårlig der har dere nok hatt feil innstilling og inntrykk før dere kom til SHS... Har aldri hatt noen problemer med de,og får hjelp om alt det vi spørr om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor all negativ kritik mot SHS? Håvard kan mer om motorer og tuning enn de fleste her inne på forumet. Hvis dere har blitt behandlet dårlig der har dere nok hatt feil innstilling og inntrykk før dere kom til SHS... Har aldri hatt noen problemer med de,og får hjelp om alt det vi spørr om...

 

Er vel strengt tatt bare Jan Henrik og Kim (og tildels du) som har uttrykt skepsis for SHS tidligere. Har ingen erfaring med SHS, så jeg kan ikke uttale meg i denne saken, men har ikke hørt noe negativt om dem. :) Det jeg vet er at Hr. Forsaa har skrudd bil i alle år, fortrinnsvis Volvo, Cosworth og BMW, i de tidligere år hvertfall.

 

BB- racing sin programvare er vel noe av det bedre du kan få tak i imotsetning til Turbochip fra danmark som SHS bruker...

 

Det jeg derimot kan si er at Øystein er en utrolig trivelig kar og har ikke hørt annet enn ensidig skryt om BB-Racing/Øystein!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært flerre gang inne hos shs, å mer slett kundeservis skal du leite lenge etter,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å når ska du justere dieselpikkarn din da?: haha :

 

har vært flerre gang inne hos shs, å mer slett kundeservis skal du leite lenge etter,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri satt SHS i tvil om det de driver med, for det kan de! Det jeg ikke har vært fornøyd med er programvaren til Turbochip,som jeg hadde på en 1.8T lenge før SHS forhandlet for de...

Men klart når det kommer folk som skal chippe eksosanlegget og montere dumpvalve på diesel eller ha styling til Lada Niva skjønner jeg at de kan ha en litt annen tone...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vell strengt tatt ikke Håvard som står for chippingen på SHS........Er vell Geir Flatseth som står for den biten. De bare "leier" han inn når biler skal chippes.

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går da vel fordet samme hvem som gjør det da hos SHS..

en ting er sikkert, Håvard Forså KAN virkelig sine saker når det kommer til og skru, trimme og tune bil... uten en eneste tvil!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare poengtere at det ikke er SHS som chipper.

Har også benyttet Håvard. Sykt dyktig og hyggelig person.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen tvil i den saken: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.