Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som kan valse hjulbuer foran på min A4? Vet det finnes folk som kan gjøre dette på en måte som ikke skader lakk osv? Oslo-området....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes Onkel Tom's garage ennå? gjorde vel sånne jobber der oppe?muligens verdt et forsøk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger dette? Jeg må også valse hjulbuene bak.

 

OlaC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han holder til oppe på en gård på frogner like utenfor Oslo, Har vært der før, kjempe flink han.. Niummeret hans var 91 30 30 30 før så jeg regner med at han har det ennå.. Er jo bare å prøve å ringe det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er inne på temaet.. Som sikker mange har fått med seg, så driver jeg og gnåler om ett lite prosjekt ang B3 90q'en min. Tanken er å få over B4-fronten på den, og da må ihvertfall bakskjermene valses for å bli likedan som forskjermene (minst). Før jeg eventuelt starter med valsing både foran og bak, bør jeg ha funnet felger og dekk som man kan "måle" etter, eller er det bare å valse på, og finne dette etterpå? Råd, erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.