Noen som vet om noen bra steder å ta bilder i Særp/F.std område?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet om noen fine plasser å ta noen bilder av bilen i Sarpsborg/F.std område?

 

Hvis det er noen "Proff" fotografer her inne så må dere gjerne si ifra hvis dere har lyst til å leke dere litt med kamera og knipse noen bilder av den nye bilen min,da jeg ikke er den heelt store til å ta bilder: smil :

 

Så visst noen har noe tid til overs så er det bare til å skrike ut: vinke :

 

Visst noen gidder å gjøre dette så er det sef. mulighet å få prøvekjørt R32`n et par runder visst dette skulle være inntresant:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat proff.... men har tatt en del bilder og har ett Canon EOS 350 D digitalt speilreflekskamera.

 

Nå har jeg lånt bort kameraet, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men her er ett tips til fine steder i Fredrikstad:

 

Isegran. Med en gang du kommer ut på Isegran så ser du en stor gressplen. (om sommeren da vel og merke) Barker bilen der og ta masse bilder.

 

Gamlebyen: Kjør ned til fergeleiet og parker bilen på kaia der.

 

Personlig ville jeg gjort det på Isegran. der er det best plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takker for tipset:)

Du får si ifra hvis du får igjen kamera i nærmeste fremtid da: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får det nok ikke igjen på en stund, da det befinner seg i en annen del av landet. Men når min bil ankommer i slutten av mars, så kan vi jo ta en session sammen?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi en date: smil :

Håpe at sommerhjula har kommet på også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs hva du vil ha i bakgrunn? leter etter et møkkete industriområde jeg, med rør,kjetting og kraner.. komme der til sommærn med nypolert bil.. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs hva du vil ha i bakgrunn? leter etter et møkkete industriområde jeg, med rør,kjetting og kraner.. komme der til sommærn med nypolert bil.. =)

FMV området i Fredrikstad skulle vel passe bra da.... ?

Da har vi en date

Håpe at sommerhjula har kommet på også

Yeah! Jeg skal på date! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen som vet om noen fine plasser å ta noen bilder av bilen i Sarpsborg/F.std område?

 

Hvis det er noen "Proff" fotografer her inne så må dere gjerne si ifra hvis dere har lyst til å leke dere litt med kamera og knipse noen bilder av den nye bilen min,da jeg ikke er den heelt store til å ta bilder: smil :

 

Så visst noen har noe tid til overs så er det bare til å skrike ut: vinke :

 

Visst noen gidder å gjøre dette så er det sef. mulighet å få prøvekjørt R32`n et par runder visst dette skulle være inntresant:rolleye:

 

Jeg er kanskje ikke helt proff, å vet ikke om et bestemt sjef sted å ta bilder i særp/fresta, men et skærve kamera skal jeg fikse, å bilder skal jeg få tatt om jeg fikk prøvd R32´n en runde... :P: flau :: haha :

 

 

litt mer seriøst, som nevnt, så er FMW et fint sted. Å du kan jo for eksempel bruke byggingen av nye fredrikstad stadion til å ha i bakgrunnen.. :) så det er muligheter.. ;)

 

Offtopic; kan det stemme at jeg kan ha sett deg (og bilen : rolleyes ) på vei over svinesundsbrua mot norge i stad? mener det var den...? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig det var meg ja...har vært en tur i særp idag:)

 

Masse snø ute nå,så sinsykt moro med R32`n nå,fikk aldri testa s3`n på vinterføre så det er min første vinter med 4wd: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke helt proff, å vet ikke om et bestemt sjef sted å ta bilder i særp/fresta, men et skærve kamera skal jeg fikse, å bilder skal jeg få tatt om jeg fikk prøvd R32´n en runde... :P: flau :: haha :

 

 

litt mer seriøst, som nevnt, så er FMW et fint sted. Å du kan jo for eksempel bruke byggingen av nye fredrikstad stadion til å ha i bakgrunnen.. :) så det er muligheter.. ;)

 

Offtopic; kan det stemme at jeg kan ha sett deg (og bilen : rolleyes ) på vei over svinesundsbrua mot norge i stad? mener det var den...? :)

 

 

Jeg har ikke tilgang til noe ordentlig fotoutstyr,så du får si ifra hvis du har planer om å dra nedover mot fmv en dag og har med deg kamera;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er int. i ett litt røft sted å knipse litt bilder av gullet mitt mot våren!

hvis folk har noen knall steder så kunne vi jo tatt en photoshoot samling en gang mot våren når alle har fått bilene ut av vinterdvale (de som lar de stå rolig for vinter'n) og fått på sommer skoa på! Da kan vi jo eventuelt ha flere steder som vi kan dra til så alle kan få sånn ca bakgrunnen de vil ha!

Kan stille opp med ett kamera, kanskje 2 speilrefleks kamera, (Canon 350D og 20D) som folk kan "låne" der og da så kan jeg legge ut alle bilder uredigert på nett så kan dere gjøre hva dere vil med de!!

Jeg har ikke bilen min klar før mars/april tenker jeg så blir ikke før det med meg hvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker FMV godt ja.. Bare dumt at en del gode steder har blitt revet da den nye stadion har kommet opp...

 

Waterland er også et bra sted.

 

Bra forslag Torgeir! Har en halv-proff fotograf kompis også.

 

Tok dette bildet på FMV i sommer.

FMWA3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, så er jeg kanskje ikke proff.. men her er noen bilder jeg har lagt ut og fått evalueringer på.

 

Her er en direkte link til alle mine bilder på digit.no:

http://www.digit.no/wip4/photo/?person=27889

 

Ikke proff sier du: klø : ,Ihvertfall proff nok til å få en date med meg:tilber:

 

Synes det så veldig bra ut jeg Ove;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er int. i ett litt røft sted å knipse litt bilder av gullet mitt mot våren!

hvis folk har noen knall steder så kunne vi jo tatt en photoshoot samling en gang mot våren når alle har fått bilene ut av vinterdvale (de som lar de stå rolig for vinter'n) og fått på sommer skoa på! Da kan vi jo eventuelt ha flere steder som vi kan dra til så alle kan få sånn ca bakgrunnen de vil ha!

Kan stille opp med ett kamera, kanskje 2 speilrefleks kamera, (Canon 350D og 20D) som folk kan "låne" der og da så kan jeg legge ut alle bilder uredigert på nett så kan dere gjøre hva dere vil med de!!

Jeg har ikke bilen min klar før mars/april tenker jeg så blir ikke før det med meg hvertfall...

 

God ide,slenger meg med her jeg og hvis det skulle passe sånn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen som vet om noen fine plasser å ta noen bilder av bilen i Sarpsborg/F.std område?

 

Får å sitere Arild Dyrkorn (kjent bilfotograf) så var det eneste positive han hadde å si om Sarpsborg er at det er utrolig mange bra steder for fotoshoots!

Bare å kjøre rundt litt så finner du noe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke proff sier du: klø : ,Ihvertfall proff nok til å få en date med meg:tilber:

 

Synes det så veldig bra ut jeg Ove;)

Hehe... ser ikke på meg selv som proff... men takker for komplimentet : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får å sitere Arild Dyrkorn (kjent bilfotograf) så var det eneste positive han hadde å si om Sarpsborg er at det er utrolig mange bra steder for fotoshoots!

Bare å kjøre rundt litt så finner du noe....

 

Da foreslår jeg at vi samles en dag utover våren å tar en skikkelig runde rundt å leter etter masse fete plasser å tar driitmange bra bilder... ;) Hadde vært tæft med et rullende photoshot-treff! : rolleyes: smil :

 

Blir en del modifikasjoner på bilen utover våren, så jeg er med så fort jeg føler at bilen er klar.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

em kompis av meg er proff fotograf. (på hobbybasis) han driver med dette og lever på dette.. tatt mange gode bilder av alt fra sykkler, biler til damer og natur. for en god photoshot med redigerte bilder og alt tar han ca 1500 kroner. http://www.langsholt.com dere kan kontakte han derifra... + se noen av hans "kunstverk"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter jeg spleiselag å ett stykk stoooort Østfoldtreff? : rolleyes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært digg (selv om jeg er oslo gutt men opprinnelig fra Fredrikstad)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel ikke vaktmesteren på Isegran blir videre fornøyd når 20 stk. VAG-medlemmer rygger ut på gressplenen der for å ta bilder, hehe.

Området er jo nermest fredet...

 

Hvis gjennomsnittsbredden på dekkene er 225, så blir det teoretisk 9 meter med flatt gress :) + noen få pløyde områder for dere som er uheldige og kommer borti gasspedalen litt hardt.

 

Men bevares... det finnes da sikkert andre steder og parkere også.

 

Uansett... kult blir det. Bare vent til jeg får den nye bilen min først :)

Den søppla jeg kjører nå vil jeg ikke en gang vise frem. (Golf 2002 1,6 Highline med Xenon, senket 30mm.+++++)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold deg til Fredrikstad, det nøttærnte i Særp... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.